Wat is uw favoriete pizza?

Wat is uw favoriete pizza?


  • Totaal aantal stemmers
    64
Hoe staan jullie trouwens tegenover dessertpizza's? Ik heb 2-3 jaar geleden in Puglia een fantastisch lekkere (koude) fruitpizza gegeten, bij Pizzeria da Zio Giacomo. Aanrader als je in de buurt van Martina Franca bent :unsure:
Waarom niet hé? Dat is zoals een pannekoek met hartig beleg: we zijn in België enkel de zoete variant gewoon maar dat kan zeker smaken.
 
Hoe staan jullie trouwens tegenover dessertpizza's? Ik heb 2-3 jaar geleden in Puglia een fantastisch lekkere (koude) fruitpizza gegeten, bij Pizzeria da Zio Giacomo. Aanrader als je in de buurt van Martina Franca bent :unsure:
Wist zelf niet dat deze bestonden. Zal wel niets voor mij zijn.

En alez joh pannenkoeken met kaas hesp en wa champions🤤🤤
 
Wist zelf niet dat deze bestonden. Zal wel niets voor mij zijn.
photo1jpg.jpg


Het enige wat ik hier in België al ben tegengekomen zijn nutellapizza's.

En alez joh pannenkoeken met kaas hesp en wa champions🤤🤤
Wat ik al gegeten heb vond ik altijd zodanig vettig en zwaar dat ik halverwege al met een indigestie zat.
 
'k Heb er wel al eens ene gegeten met peer, kazen, honing en wat crunchy stuff (noten, pitten). Wel warm. Maar lekker naar mijn smaak :p Zal wrs wel niet tot de dessert pizza's behoren.
 
Als het ooit terug opengaat allemaal, pannenkoeken huisje in Gent. En die fruitpizza ziet er nog ok uit, hoop het ooit een kans te kunnen geven!
 
Die typische Hawaï haters. Ze bestaan dus echt

Hier fan van de klassieker. Meer moet dat niet zijn.

Regelmatige Domino's ganger hier. Heerlijk. Of Pizza Hut. Heeeeeerlijk. Dat is tenminste échte pizza.
Lievelingspizza bij Domino's is de Hawaï met extra ananas. Bij Pizza Hut de Hawaï met extra ham.
Ook liefst dikke deeg. Zalig om een half brood op te peuzelen in no time.
 
Die typische Hawaï haters. Ze bestaan dus echt

Hier fan van de klassieker. Meer moet dat niet zijn.

Regelmatige Domino's ganger hier. Heerlijk. Of Pizza Hut. Heeeeeerlijk. Dat is tenminste échte pizza.
Lievelingspizza bij Domino's is de Hawaï met extra ananas. Bij Pizza Hut de Hawaï met extra ham.
Ook liefst dikke deeg. Zalig om een half brood op te peuzelen in no time.
Alle pizzaverbasteringen ff samen gooien in een post zegt deze hier..

Domino's en pizza hut is al brol en dan eet je daar ook nog een Hawaï.. Damn son.
 
Quattro Stagioni met pikante olie aub :)

PS Domino's zijn US pizza's eh. Geen echte Italiaanse. Gelijk een McDonalds/Quick/Whatever geen echte frieten of hamburger heeft. SSDD.
 
Die typische Hawaï haters. Ze bestaan dus echt

Hier fan van de klassieker. Meer moet dat niet zijn.

Regelmatige Domino's ganger hier. Heerlijk. Of Pizza Hut. Heeeeeerlijk. Dat is tenminste échte pizza.
Lievelingspizza bij Domino's is de Hawaï met extra ananas. Bij Pizza Hut de Hawaï met extra ham.
Ook liefst dikke deeg. Zalig om een half brood op te peuzelen in no time.
:puke:

Ik snap zelfs niet dat die dingen als pizza bestempeld mogen worden.
 
Flashback naar een soortgelijke discussie op een ander forum, een jaar of 10 geleden.
Exact hetzelfde, heerlijk :ROFLMAO: 😛
 
Ik heb de haat t.o.v. pizza Hawaï nooit begrepen. Dat is toch gewoon lekker?
Ik ben sowieso geen fan van zoete dingen te mengen met zout eten, zaken zoals rozijnen in een tajine of zo'n zoete wildsaus vind ik ook niet echt geweldig. Ook heb je bij zo'n el cheapo hawaii dan meestal zo van die plakjes "ham" die de naam niet waard zijn :)

Dat gezegd zijnde, ik heb nog nooit een hartige pannenkoek gegeten die ik lekker vond :unsure:

In Bretagne toch wel een paar heerlijke combinaties gegeten.
 
Hmmm, vreemd dat deze nergens gepasseerd is, dacht dat dat bekender was?

De pizza parma (met rucola & parmezaan).
 
Ik heb de haat t.o.v. pizza Hawaï nooit begrepen. Dat is toch gewoon lekker?
Loop eens in napoli rond met een bord rond je nek met die woorden op. (wel in het Italiaans) En laat eens weten of je het dan nog lust 😁.

Nee dit terzijde lust ik dat ook wel maar uit respect voor de Italianen eet ik het niet.
 
Loop eens in napoli rond met een bord rond je nek met die woorden op. (wel in het Italiaans) En laat eens weten of je het dan nog lust 😁.

Nee dit terzijde lust ik dat ook wel maar uit respect voor de Italianen eet ik het niet.
ok, maar met hoeveel van de varianten die hier geserveerd worden zou je ginder moeten afkomen?
 
Quattro stagioni. En bodemstijl calzone :love2:.

Domino's ben ik eens 2x geweest. Dat smaakt mij gewoon niet. Net zoals Pizza Hut. Dat gaat er misschien eens in als je een snelle hap wil. Maar goeie pizza's? Nope. Kan evengoed een diepvriespizza insteken dan.

En pizza hawaii is just nasty.
 
Domino's of PH doe je voor de smaakcombo's, zoals een bbq chicken bv vind je niet bij een Italiaan of 1 of andere pizza met een ''swirl'' van saus over het geheel.
Is het daarom slecht ? Nee maar het is gewoon de Amerikaanse versies van toppings, qua versheid gaat het nog steeds boven een diepvriespizza.

Pizza boeit me te weinig om naar een Italiaan te gaan en daar 15+ Euro voor neer te tellen voor een pizza, das als ik lui ben en niet wil koken dus hier is het vaak een Dr.Oetker tradionale Pancetta uit de diepvries of Domino's op pizza day of een pizza met kebabvlees op van de kebabzaak.
 
Terug
Bovenaan