Wat is uw favoriete pizza?

Wat is uw favoriete pizza?


  • Totaal aantal stemmers
    64
Ik heb ooit na een lange autoreis quasi uitgehongerd een pizza besteld op het vakantiepark in zuid frankrijk. De pizza hautes couture. Tomatensaus, gebakken gehakt, gebakken uitjes, frieten, een spiegelei en gesmolten kaas over gekwakt. ....ik denk dat het eerder pizza overschotjes was.
 
In Korea heb ik ontdekt dat ze daar het pizza-verkrachten naar a whole new level hebben gebracht. Echt, de ranzige combinaties die ik daar ben tegengekomen :p Denk pizza met zoete aardappel, mayonaise, frieten, bulgogi, etc... + die korst nog eens vol allerlei andere brol rammen, echt geschift :D
Kimchi pizza zou ik nog wel smaken, denk ik. :unsure:

Pizza met zoete aardappel als topping heb ik hier ook al frequent gezien, met frieten ook.
 
Ik heb ooit na een lange autoreis quasi uitgehongerd een pizza besteld op het vakantiepark in zuid frankrijk. De pizza hautes couture. Tomatensaus, gebakken gehakt, gebakken uitjes, frieten, een spiegelei en gesmolten kaas over gekwakt. ....ik denk dat het eerder pizza overschotjes was.
Was het lekker? Klinkt wel niet slecht :unsure:
 
In mijn huidige Pizzeria is mijn favoriet een Pizza Stracchino: Verse tomaat, mozzarella, stracchinokaas, rucola, parmaham, parmezaan
 
Gho hangt ervan af. Ik hou wel van Italiaanse stijl, dat kan wel eens lekker zijn op restaurant en dan pak ik meestal een prosciutto of bolognese. Nadeel is dan wel dat dat relatief veel geld kost voor relatief weinig pizza.

Ik neig dus meer naar de Amerikaanse deep pan versie en dan met stip op een (chicken) barbecue. Een straat of twee verder is er een goede afhaanpizzeria die echt goede chicken barbecue heeft. Perfect als je eens alleen thuis bent en geen goesting hebt om te koken.

Destijds had Oetker een Pizza Pasta en -ik zal wel een hoop negatieve reacties krijgen, maar foert :eviltongue:- die was best lekker

RISTO%20pasta.png
 
BBQ hier blijft voor mij de beste pizza, mensen rondom Melle (ovl ) weten dat er normaal de vrijdag aan de GB een pizzakraam staat.
Beste pizza's zijn echt wel bij diene mens.

Heb wel ooit keer die chocola pizza getest, das eigenlijk gewoon warme chocolade op deeg.
Zo vunzig was da nu ook niet, het klinkt erger dan dat het smaakt. Voor nu te zeggen dat ik het opnieuw speciaal zou kopen nee.
Das de prijs nu ook niet waard.

Pizzaburgers zijn ook wel heel lekker.
 
Gho hangt ervan af. Ik hou wel van Italiaanse stijl, dat kan wel eens lekker zijn op restaurant en dan pak ik meestal een prosciutto of bolognese. Nadeel is dan wel dat dat relatief veel geld kost voor relatief weinig pizza.

Ik neig dus meer naar de Amerikaanse deep pan versie en dan met stip op een (chicken) barbecue. Een straat of twee verder is er een goede afhaanpizzeria die echt goede chicken barbecue heeft. Perfect als je eens alleen thuis bent en geen goesting hebt om te koken.

Destijds had Oetker een Pizza Pasta en -ik zal wel een hoop negatieve reacties krijgen, maar foert :eviltongue:- die was best lekker

RISTO%20pasta.png

Bestaat die niet meer? In mijn studententijd nog veel gegeten :p.
 
Bij de pizzeria waar ik vroeger ging nam ik altijd Diavola en die sneed zijn stukken pepperoni altijd veel te dik. En als je geluk had lag 't tsjoepke mee op de pizza en was dat zo krokant als iets :love:

De pizzeria waar ik nu woon is ook wel goed, maar ik denk dat het fake Italianen zijn. Zien er meer Filipijnen uit maar spreken wel verdacht Italiaans. Maar daar is't altijd quattro fromagi met salami. Schimmelkaas op de pizza is :love2:
 
Ik heb dit weekend de meest zalige Pizza Mozzarella ever gegeten van bij een rasechte Italiaan in het dorp naast het mijne. :drool:
Goeie oven, goeie korst, wel een ontzettend dunne bodem en daardoor tamelijk snel afgekoeld. Had gevraagd of ze ook nog een portie tiramisu hadden, laat ze daar een doos zien waar gemakkelijk 8 porties uit geraken. Oh well. :unsure: Gisteren meegenomen naar de Paasbubbel en hij is nog niet op.
 
Ik heb dit weekend de meest zalige Pizza Mozzarella ever gegeten van bij een rasechte Italiaan in het dorp naast het mijne. :drool:
Goeie oven, goeie korst, wel een ontzettend dunne bodem en daardoor tamelijk snel afgekoeld. Had gevraagd of ze ook nog een portie tiramisu hadden, laat ze daar een doos zien waar gemakkelijk 8 porties uit geraken. Oh well. :unsure: Gisteren meegenomen naar de Paasbubbel en hij is nog niet op.
Best dat ik niet in je paasbubbel zit of er was geen hapje van heel gebleven. Dat is echt 1 van de dingen dat ik zou blijven van eten ook al ben ik er 2 dagen ziek van.
 
Ik dacht efkes te spieken wie op pizzabasis wel een match zou zijn met mij... Blijkt dat @coldplayke te zijn die 2 van mijn favoriete pizza's deelt met mij 😜
Ik mis trouwens de vegetariana als optie om mijn top 3 te vervolledigen.
 
De Roasted Potato bij Kingslize Pizza.

Ingrediënten: Aardappelschijfjes Gegrilde Kip Lookpoeder Mozzarella Olijfolie Pecorino Rozemarijn Zwarte Peper.

Niet alledaags, maar zo goed en er is nog geen enkele pizza in de buurt gekomen!
 
Terug
Bovenaan