Ik post mijn loon:...

• Graag! Heb dit gedaan!

Stemmen: 214 46,3%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

Stemmen: 101 21,9%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

Stemmen: 147 31,8%

• Totaal aantal stemmers
    462
Krijgen de meeste hier dit jaar nog een loonsverhoging, los van de index? Hier kregen we het nieuws dat, vanwege de veelvuldige indexverhogingen, een merit increase dit jaar voor iedereen wordt overgeslagen.
Bij ons van hetzelfde behalve voor 5 hele jonge juniors, waar de index dus niet zoveel deed.

Krijgen de meeste hier dit jaar nog een loonsverhoging, los van de index? Hier kregen we het nieuws dat, vanwege de veelvuldige indexverhogingen, een merit increase dit jaar voor iedereen wordt overgeslagen.
Hier ook voor het eerst ooit geen merit increase. Bonussen worden wel uitbetaald en promoties voor diegene die in aanmerking komen, gaan ook door.

Opslag gaat gewoon door.
In januari de verhoging gehad + maandelijkse index.

Het niet geven van opslag is gevaarlijk. Ja de index is hoog, maar inzet beloon je niet met iets waar je altijd recht op hebt los van uw inzet.

Hoi,

Ben 56 jaar.
Graduaat Informatica.
Werk als IT freelance.
Mag jaarlijks 120.000 euro incl BTW factureren aan bedrijf.
Geen extra andere legale voordelen.
Is dit bedrag een minimum, gemiddeld of hood ?
Wat verdienen anderen ?

Wat doe je juist in IT? Uw dagtarief is omgerekend (220 dagen) een slordige 450 euro. Dat is vrij laag eigenlijk; onder het minimum voor velen zelfs.

De titel is ICT manager. Als enige IT in bedrijf verantwoordelijk voor IT issues.
Helpdesk, projecten, toekomstvisie.
Het is wel zo dat ik eigenlijk voor hetzelfde bedrijf werk. Maw niet tijdelijk maar eigenlijk als vast medewerker.

Ja.

Anciënniteitsverhoging is onafhankelijk van de index.
Voordeel van werken aan de staat. Het nadeel is natuurlijk dat de stijging in jaren dat er wel ruimte zou zijn, en je het "verdient" het ook niet meer is dan die anciënniteitsverhoging.

Hoi,

Ben 56 jaar.
Graduaat Informatica.
Werk als IT freelance.
Mag jaarlijks 120.000 euro incl BTW factureren aan bedrijf.
Geen extra andere legale voordelen.
Is dit bedrag een minimum, gemiddeld of hood ?
Wat verdienen anderen ?
Vanuit het standpunt werknemer: heel mooi en hoog loon
Vanuit het standpunt freelancer: klaar om bij het OCMW te gaan, gezien de leeftijd zou dat minstens 250.000 moeten zijn, aangevuld met een Porsche.

Mij was toch een loonsverhoging beloofd voor komende zomer.
Nog geen nieuws gehad dat het niet zou doorgaan, maar zou er niet van verschieten mocht dat het geval zijn.

Bij ons is er nog loonsverhoging geweest, maar wel een stukje minder dan we gewend zijn.
Maar we klagen niet, de indexatie op zich was al een heel mooie loonsstijging.

Hier ook voor het eerst ooit geen merit increase. Bonussen worden wel uitbetaald en promoties voor diegene die in aanmerking komen, gaan ook door.
Nog niet veel over gehoord. Ik ga wel een eenmalige bonus krijgen. Voor mijn performance in 2022. Buiten de jaarlijkse on target bonus.

Ook in oktober 2022 8% gekregen.

Terug
Bovenaan