Str8_6
Well-known member
Ja met dat deel was ik idd ook akkoord. Me financieel slechter voordoen dan het is om geld te krijgen zou ik ook wel niet doen.Ik ben het er mee eens dat ouders dat zo fair mogelijk moeten aanpakken hoor. Dat was misschien niet zo duidelijk geschreven.
Maar haar ouders hun financiële situatie is niet eens zo 'cushy', zoals ze het zelf omschrijven. Hun inkomen ligt sowieso behoorlijk onder dat van Gumball en zijn partner ligt (en gezien ze er precies wat op neerkijken, veronderstel ik dat ze ook niet op een berg geld zitten). Ik vind dat in die context behoorlijk wringen dat ge uzelf voordoet alsof ge slechter af zijt om uit medelijden wat meer toegestopt te krijgen (al dan niet evenveel als de broer).
Als ze er wel goed bijzitten en ze zouden gewoon unfair haar broer vanalles geven en hen niet indien ze het wist dan mjah misschien. Langs den andere kant zou ik dan gewoon die relatie met die ouders eens herevalueren. er zat daar wel al meer raar als ik me niet vergis
Nuja die ouders verdienen idd mss minder, maar eens hun huis afbetaald is en je hebt wat kunnen sparen kun je even goed wat geven aan je kinderen want je neemt ze uiteindelijk ook niet mee als je dood bent.

. Het probleem is dat mensen enkel zien hoeveel geld er wordt uitgegeven, en niet hoeveel geld er binnen komt...
?