Renegadexxripxx
Well-known member
Zoals Silence al stelde is dat dezelfde tool die ik had doorgegevenDe is de huidige website die je moet gebruiken maar voor de rest heb je gelijk
![]()
Salarissimulator | BOSA
Wat verdien je bij de federale overheid? Gebruik onze salarissimulator om je loon te simuleren.bosa.belgium.be
. ja, ik had mij vergist met de NC1 versie... sorry mijn schuld.Dat is voor een C1 - alleenstaande - 0 jaren anciënniteit en 0 jaren werkervaring
Wedde Per maand 2.298,15 euro 1.736,86 euro
Bij 2 jaar werkervaring / anciënniteit zit je dan aan 2360€ bruto wat 1766€ netto geeft.
Ja, maar dat heeft niets te maken met de anciënniteitsstijging die je via die simulatie krijgtAls je als c1 met 0 jaren ervaring vorig jaar was begonnen tot en met volgend jaar maart ben je gewoon 12% omhoog gegaan door inflatie alleen.
.Maar in uw vorig werk zou je normaliter ook een stijging gehad hebben, al zou dat dan eerder volgend jaar geweest zijn of volgens de indexatieafspraken die er binnen het bedrijf waar je werkte waren voorzien.
Dus dat moet je in de vergelijking niet echt meenemen. Lijkt mij.
In principe gaat hun simulatie niets anders als resultaat geven dan de simulatie via die tool. Het enigste wat eventueel nog een verschil kan geven is de haardtoelage of zo.en inderdaad mijn berkening heeft totaal geen rekening gehouden met bruto verhouding. Heb een simulatie gevraagd and HR, hopelijk kunnen ze mij dat geven. Geen zin om nog een maand te wachten
Maar je mag niet vergeten dat je met uw brutoloon op dit moment in de werkbonuszone zit. En dat elke verhoging die je krijgt dan ook een kleiner effect heeft dan normaal tot je uit die zone bent. Omdat je eigenlijk door die werkbonus al netto meer krijgt dan waar je normaliter belastingstechnisch (dus zonder die werkbonus) recht op had.

).