Inderdaad tijd om iets anders te zoeken. Je wordt zwaar onderbetaald hoor, zowel naar functie als diploma. Ik ben/was zelf actief in electronica en machine vision en automation en ik weet redelijk goed wat de marktwaarde van zo iemand is.1. PERSONALIA
Leeftijd: 26
Opleiding: Master Industrieel Ingenieur Elektronica-ICT
--------
Bedrijfswagen mis ik niet zo aangezien ik voor de weinige verplaatsingen die ik maak beroep kan doen op een oude occasie. Voor de rest ook best tevreden over mijn voorwaarden als starter, misschien wel stilaan tijd om opslag te vragen?
Kennis gemaakt met de voordelen en nadelen van werken in een startup.
Enerzijds krijg ik de kans om met veel verschillende dingen bezig te zijn en het project mee te sturen, dus veel variatie in jobinhoud.
Anderzijds moet ik ook veel dingen zelf uitzoeken en krijg ik weinig feedback bijvoorbeeld naar aanpak en programmeerstijl toe, waardoor ik soms het gevoel heb dat ik minder diepgaande kennis vergaar.
De laatste tijd krijg ik het gevoel dat ik met zicht op de toekomst beter een job zoek met meer structuur en in ervaren team. Ergens waar ik meer 'on the job' bijleer van anderen, wat volgens mij mijn waarde op lange termijn ten goede gaat komen.
Moest je een bedrijfswagen hebben, was het nog Ok, maar zonder bedrijfswagen is je brutoloon niet in verhouding. Alsook heel weinig extralegale voordelen. Zeker die maaltijdcheques, dat is een zeer groot minpunt.

)