Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik moet kiezen tussen ofwel geen opslag krijgen of 5€ opslag krijgen. Dan neem ik die 5€.Wil nu niet moeilijk doen, maar wat is het punt zelfs van 0.4% te geven. Dat is 5 euro netto voor een standaard loon. Meer dan een symbolische habbekrats is dat niet.
, ikke niet omdat bij mij de verhogingen opgenomen zitten in de barema's). Maar die zijn er wel.Bijna 4000 euro bruto is wel wat meer dan “normaal deftig”.Geennodig aub. Dag is gewoon een normaal deftig loon. En dit is exact wat we (veel) meer hier nodig hebben om van dat stigma op dit topic af te geraken. Dus merci!!!
Geennodig aub. Dag is gewoon een normaal deftig loon. En dit is exact wat we (veel) meer hier nodig hebben om van dat stigma op dit topic af te geraken. Dus merci!!!

+ Malika heeft zijn vrouw "fiscaal ten laste" wat resulteert in een hoger nettoloon.Hoezo geef dit een vertekend beeld? Netto loon is wel degelijk een indicatie van je jaarsalaris.
Bijna 4000 euro bruto is wel wat meer dan “normaal deftig”.
Ook niet te onnozel langs de andere kant komen doen eh mannekes. Context is belangrijk, en de context is hier ITer en 46 jaar.Als er nu één post is die het stigma op dit topic rechtvaardigt...![]()
Daarom staat er ‘kinderen ten lasten’ misschien moeten we de template veranderen naar personen ten lasten, dit zou een beter beeld geven.+ Malika heeft zijn vrouw "fiscaal ten laste" wat resulteert in een hoger nettoloon.
Als je 22 bent dan heb je daar 50 jaar later nog vreugde aanWil nu niet moeilijk doen, maar wat is het punt zelfs van 0.4% te geven. Dat is 5 euro netto voor een standaard loon. Meer dan een symbolische habbekrats is dat niet.

Ja géén idee waarom mijn salaris niet representatief zou zijn?Ook niet te onnozel langs de andere kant komen doen eh mannekes. Context is belangrijk, en de context is hier ITer en 46 jaar.
Voor een 46 jarige ITer is dat inderdaad een normaal deftig loon.

Toch even al een poging doen ..Is nog copy/paste van een jaar geleden ..
Ik moet wachten op mijn loonfiche, dan kan ik mijn nettosalaris doorgeven. Nu gaat dit niet, want de overheid gaat vanaf januari minder bedrijfsvoorheffing afhouden. Ik weet nog niet goed hoeveel dat zal zijn.
Fiscus gaat minder afhouden van je loon
Dat kan toch niet makila?Ja géén idee waarom mijn salaris niet representatief zou zijn?
Ik ben inderdaad bijna 47, ik vind mijn salaris dan toch wél marktconform rekeninghoudend met de leeftijd + ervaring. Niet meer en niet minder.
Toch even al een poging doen ..
SDworks heeft het salaris al aangepast aan de nieuwe berekende bedrijfsvoorheffing denk ik?
Nettoloon zou volgens SDworks dan uitkomen op 2322€ (Exclusief onkostenvergoeding en auteursrechten)
Onkostenvergoeding = Ruim 200€ Extra
Auteursrechten = Ruw geschat 200€ Extra - ik kan dit niet goed uitrekenen ???
Vrouwlief die niet werkt = 385€ Extra
Dus tov Jan Modaal wiens vrouw werkt, mag je dat bedrag in het vet dan aftrekken van het totaal.
Die - van u moet overal een + zijn heDat kan toch niet makila?
2300 - 200-200-385 om over te houden van 3900euro dat klopt toch niet. U maaltijdcheques eigen bijdrage en de wagen eigen bijdrage gaat een factor zijn. Maar dat zou normaliter ruimschoots moeten gecorrigeerd zijn door die extralegale 200 Euro.
Volgens mij zou dat 2900 netto moeten zijn. Maar kzal straks achter PC eens deftig kijken. Ergo uw nettoloon zou abberatief hoog moeten liggen door die extralegale voordelen en de vrouw ten laste. Niet abberatief laag.
Zeker als je nog eens stelt dat de fiscus dit jaar exceptioneel te weinig afhiudt.. En je dus bij de belastingsafrekening geld gaat moeten achterdrager ergo terugstorten naar de staat... .
Ofwel bedoel je hetzelfde maar interpreteer ik het gewoon verkeerd..

Ja, kweet wat hij nu probeerde te zeggen.Die - van u moet overal een + zijn he
2300 van zijn bruto + al de rest
Alleen onduidelijk of van zijn 3900 bruto een deel onder IP ruling valt of dat deel er nog bijkomt.
Heb die schalen wel ergens al op het werk als je geïnteresseerd bent @makila![]()

3750€ bruto was in november 2982€ nettoMaar deze retoriek is dus waarom hij zijn netto er niet bijzetten![]()
Dat zit mee in die 3900€ bruto. Een deel van het salaris is omgezet naar die IP ruling.Alleen onduidelijk of van zijn 3900 bruto een deel onder IP ruling valt of dat deel er nog bijkomt.
2 brodenWil nu niet moeilijk doen, maar wat is het punt zelfs van 0.4% te geven. Dat is 5 euro netto voor een standaard loon. Meer dan een symbolische habbekrats is dat niet.

Bij mij zijn dat 6.66 broden2 broden![]()
.Hier is een brood 2 euro 50 - 2 euro 70 bij de warme bakkerBij ons in de Bakker 1.8![]()
uw bakker is de colruyt?Bij ons in de Bakker 1.8![]()