Ik post mijn loon:...

• Graag! Heb dit gedaan!

Stemmen: 214 46,3%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

Stemmen: 101 21,9%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

Stemmen: 147 31,8%

• Totaal aantal stemmers
    462
Ik dacht dat die vooral veel gedaan heeft, maar nu niet zo veel meer (voornamelijk nog kennis delen of zoiets nu)

@Selten Alles verloopt zeer constructief momenteel, ik voorzie wel dat we tot een akkoord kunnen komen mbt opzegperiode. Het helpt wel dat ik niet naar een directe concurrent ga natuurlijk, die vraag zag ik hoger passeren van @contextbinder

@muchraise ik krijg nog jaarlijks aandelen, het exacte bedrag bij de nieuwe werkgever weet ik nog niet dus in totaal gaat het wel rond de 100k zitten denk ik (veronderstellend dat ik die aandelen meteen verkoop natuurlijk).
Wel verdorie. Was ik eindelijk bijgebeend, moet ik nu weer gaan onderhandelen of wat? :)

Dat is ongelofelijk. Hier hebben we bij aanvang evaluatiegesprekken op
- 2 maanden
- 4 maanden
- 6 maanden
- een jaar

Dan heb je 37 rondes doorlopen tijdens uw sollicitatie, dan zou je toch denken dat ze wat vertrouwen hebben in de kandidaat die daardoor geraakt. Neen, dan ook nog eens om de 2 maanden gaan evalueren. Kunnen ze niet wat minder HR-mensen aannemen (die dan zelf maar werk moeten verzinnen) en wat meer mensen die inhoudelijk werken?
Dat gaat niet om vertrouwen. Veel employees vragen zelf om feedback.

Ik heb nog een report gehad waar we maanden lang een ochtend en avond feedback moment deden. Dan afgebouwd naar 1x per dag, dan 2x per week etc. Na een jaar zaten we aan 1x per week.

Er zijn gewoon veel onzekere mensen.

Nu vraag ik me af of de freelancers met dagtarieven van +- 800 euro per dag in de buurt komen van het nieuwe loonpakket van SlashDotDash. @eniac ? @Musk ? @anders. ?

Sorry, nu pas gezien.

Wil er geen "wie heeft de grootste" van maken en ik zou dat eerlijk gezegd eens deftig moeten uitrekenen, maar een losse pols inschatting: ik vermoed dat ik daar wat zal rond draaien. Hogere omzet, meer kosten, meer mogelijkheden om fiscaal te optimaliseren.

The fuck? Ge kunt dan bijna beter zijn werk zelf doen.
Was maar 5 min 's morgens en 5 min 's avonds. Gewoon 1/2/3 prio 's morgens en 's avonds checkin. 10 min investen om 8h werk gedaan te krijgen.

Die is wel na 2y vertrokken na een baby-worp. Gewoon niet meer teruggekomen na de zwangerschapsverlof...

Wat doet uw pa ongeveer dan? Dat is een hallucinant loon 😁

Alles is relatief, er zijn zeker senior mensen in loondienst (als ik even negeer dat die meestal een eigen BVBA hebben, dus lees "loondienst" als niet-freelancers) die aan een pakket van loon + bonus zitten van 350 K€ en meer, zeker als je naar die generatie kijkt. Type C-level in middelgrote bedrijven, of C-1 in multinationals.

Alles is relatief, er zijn zeker senior mensen in loondienst (als ik even negeer dat die meestal een eigen BVBA hebben, dus lees "loondienst" als niet-freelancers) die aan een pakket van loon + bonus zitten van 350 K€ en meer, zeker als je naar die generatie kijkt. Type C-level in middelgrote bedrijven, of C-1 in multinationals.
Bij pharma en medical bedrijven zijn lonen zoals die van Slash ook gewoon de norm wanneer je op dat director level zit. Had ook een salary slip van mijn schoonvader gezien (sales director in medical equipment bedrijf), zat toch aan dik 15k/maand excl bonus.

Boh standaard... Dat zijn toch al high performer lonen op deze leeftijd. Weet nu niet of daar een level verhoging inzit, maar met zijn vorig loon van 130k zit ge toch vrij hoog. De mediaan voor die positie is 110k. Tenzij ze hier een pak minder betalen...

Terug
Bovenaan