Ja, pas op vanaf december heb ik 9 jaar anciënniteit, dus ruwweg 4500bruto. Slecht is dat niet voor het aantal uren dat ik moet doen.
Het maximum lesdagen in kwartaal 2 is 4, dus dat is dan vanaf 22-11 7 weken op tanden bijten. Kwartaal 3 en 4 maar 1 of 2 lesdagen.
Ja ok, maar op die elektrotechnische vakken na die mij minder liggen ben ik wel met verwarming en installatietechniek bezig. Dus pakweg 85% lesgeven over iets wat mij interesseert en op een praktische manier. We gaan nog een hele opstelling maken met een hybride-warmtepomp en nog een hele doucheruimte inrichten met de studenten. In de privé is dat moeilijk te vinden. Bij een installateur is het overuren kloppen om nog niet aan het huidig loon te geraken. Je moet dan al gaan richting fabrikanten/verdelers van cv ketels en warmtepompen. Vorig jaar daar eens gepolst.
Bij de ene ging ik mij soms voor dagen naar de provincie Luik moeten begeven, bij de andere naar Turnhout. Die mensen gaven zelf al aan dat ze dat niet langdurig haalbaar zagen voor iemand die aan de kust woont.
Het enige wat piekt is het financiële aspect van die verre verplaatsing. Binnenkort 14 keer 170km.