1. PERSONALIA
Leeftijd: 33
Opleiding: Secundair onderwijs
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 6 maand in huidige job
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): 200
Huidige functie: Operations manager
Anciënniteit: 6 maand
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 35/45
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 3750
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): +/- 2400 (krijg ik gestort en dan nog +/- 160€ mc er bij)
Nettovergoedingen:165
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: ja maar gebruik deze niet privé wegens te hard dicht getimmerd
Maaltijdcheques: ja 8€
Ecocheques: ja
Groepsverzekering (deel werkgever%): 3.5% betaal niks
Hospitalisatieverzekering: ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): Cafetaria plan + bonus
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent:
Afstand woon/werk in km's: 35 km
Afstand woon/werk in tijd: tussen 30 en 45 min
Eigen auto nodig voor het werk: Neen
Verplaatsingsvergoedingen: Neen
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): bedrijfswagen VAA 188, Peugeot 508 SW goed uitgerust
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 15
Vakantiedagen (andere extra): x
Vrijheid om verlof te nemen: ja
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Glijdende werkuren: ja
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Persoonlijk geen stress, collega bv wel
Hoe vaak overuren te presteren: weinig tot geen
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: ja want eerste leidinggevende functie dus wel nodige training nodig en gekregen.
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, moet gewoon x aantal personen aanwezig zijn ter plaatse voor de dienst te laten draaien
Verantwoordelijkheid over personeel: Ja team van 10
Ben van technieker naar leiding gevende functie gegaan. Ben blij met de loonsvoorwaarden omdat ik toe kom hiermee privé. Voor mij is momenteel belangrijker dat ik opleidingen krijg en kan volgen.
Loon zit waarschijnlijk beneden aan de vork voor mijn functie. Die stijgt dan wel makkelijk in de komende jaren.
Belangrijk is ook dat ik gewoon bijna totale vrijheid krijg. Deze week echt slecht geslapen dus vrijdag uitslapen en daarna dagje thuis werk. Allemaal geen probleem.
Als de job maar gedaan is op het einde van de rit.
Als het mij privé niet goed uit kom werk ik te weinig en haal dat wel volgende keer wel in. Het voelt echt niet aan als werken op dit moment en krijg er nog een mooi salaris voor op het einde van de maand!
Verder ben ik van te werken aan producten naar werken met mensen gegaan wat mij ook zeer goed bevalt.
Nu de corona pandemie achter ons begint te gaan kunnen we rustig beginnen uitbreiden en weer met een smile verder werken!