Ik post mijn loon:...

• Graag! Heb dit gedaan!

Stemmen: 214 46,3%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

Stemmen: 101 21,9%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

Stemmen: 147 31,8%

• Totaal aantal stemmers
    462
Wat denk je, dat de hogere functies van een verzekeraar 3.000 bruto hebben met 6 EUR maaltijdcheques om uw premies betaalbaar te houden? :sarcastic:
Natuurlijk hé.

Zij mogen een goede verdienste hebben. Maar al de anderen moeten overleven op water en brood zodanig dat zij een grotere koopkracht hebben en dat ze lagere premies moeten betalen.

Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest zetten dus stel ze hier. Waarom is Vlerick eigenlijk zo´n big deal? De MBA's/opleidingen zullen daar ongetwijfeld goed zijn maar ik zie soms erg average profielen (genre: iemand met zeer gemiddelde punten in 'n pol en soc-richting) zo´n opleiding volgen en dan blijken er carrièregewijs ongelooflijke deuren open te gaan.

Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest zetten dus stel ze hier. Waarom is Vlerick eigenlijk zo´n big deal? De MBA's/opleidingen zullen daar ongetwijfeld goed zijn maar ik zie soms erg average profielen (genre: iemand met zeer gemiddelde punten in 'n pol en soc-richting) zo´n opleiding volgen en dan blijken er carrièregewijs ongelooflijke deuren open te gaan.

Because corporate life is about bullshitting. :laugh:

Grotendeels netwerk.

MBA = veel geld betalen om met "interessante" (enfin) mensen in contact te komen. Grootste money siphon die er in de corporate wereld bestaat.

Qua kennis zien mensen op 2 maandjes middelbaar nog meer.

Terug
Bovenaan