Vega
Well-known member
Wat denk je, dat de hogere functies van een verzekeraar 3.000 bruto hebben met 6 EUR maaltijdcheques om uw premies betaalbaar te houden?Nu weet ik waarom mijn verzekeringen steeds duurder en duurder worden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je, dat de hogere functies van een verzekeraar 3.000 bruto hebben met 6 EUR maaltijdcheques om uw premies betaalbaar te houden?Nu weet ik waarom mijn verzekeringen steeds duurder en duurder worden.

Natuurlijk hé.Wat denk je, dat de hogere functies van een verzekeraar 3.000 bruto hebben met 6 EUR maaltijdcheques om uw premies betaalbaar te houden?![]()
Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest zetten dus stel ze hier. Waarom is Vlerick eigenlijk zo´n big deal? De MBA's/opleidingen zullen daar ongetwijfeld goed zijn maar ik zie soms erg average profielen (genre: iemand met zeer gemiddelde punten in 'n pol en soc-richting) zo´n opleiding volgen en dan blijken er carrièregewijs ongelooflijke deuren open te gaan.

Grotendeels netwerk.Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest zetten dus stel ze hier. Waarom is Vlerick eigenlijk zo´n big deal? De MBA's/opleidingen zullen daar ongetwijfeld goed zijn maar ik zie soms erg average profielen (genre: iemand met zeer gemiddelde punten in 'n pol en soc-richting) zo´n opleiding volgen en dan blijken er carrièregewijs ongelooflijke deuren open te gaan.
Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest zetten dus stel ze hier. Waarom is Vlerick eigenlijk zo´n big deal? De MBA's/opleidingen zullen daar ongetwijfeld goed zijn maar ik zie soms erg average profielen (genre: iemand met zeer gemiddelde punten in 'n pol en soc-richting) zo´n opleiding volgen en dan blijken er carrièregewijs ongelooflijke deuren open te gaan.
Grotendeels netwerk.
Ik ken nu wel enkele mensen die daar geweest zijn en volgens hen is het toch wel de moeite als je niet uit een economische richting komt en de nodige managements en economische skills wilt hebben voor in je carriere..MBA = veel geld betalen om met "interessante" (enfin) mensen in contact te komen. Grootste money siphon die er in de corporate wereld bestaat.
Qua kennis zien mensen op 2 maandjes middelbaar nog meer.
Het lijkt toch een beetje een shortcut naar een dikbetaalde job, een parallel circuit (naast de reguliere arbeidsmarkt) waar een kapitaalkrachtige zich kan inkopen.Ik ken nu wel enkele mensen die daar geweest zijn en volgens hen is het toch wel de moeite als je niet uit een economische richting komt en de nodige managements en economische skills wilt hebben voor in je carriere..
Eentje kwam uit handelsingenieur en voor hem was het wel amper meerwaarde.
Puur op vlak van lesinhoud dan toch, de connecties die ze gemaakt hebben lijken zich toch wel afbetaald te hebben als ik zie welke jobs ze hebben.