Ik heb 4670 Bruto voor een gelijkaardige functie, bij mij is het wel "IT manager" omdat ik ook alles qua budgetering, en beleid doe en in het Management team zit. Ik doe het wel volledig alleen. Kan basically mijn werk rond krijgen in 25 uur per week.
Wel geen wagen. Wel een cafetariaplan om rommel mee te kopen ( maar 2K euro), en dubbel zoveel verlof, + groepsverzekering van 7% ( dat is in de 7j die ik er werk ook al rond de 20k... )
ook 7,5j ervaring. en hou de infrastructuur op voor ongeveer 100 man.
Dus ik denk dat hij zeker niet moet klagen
@Tkleinstrand hoeveel werknemers? complexe applicaties? Beheer je een budget/ kies je je zelf wat je koopt? zit je in het management team? of is het gewoon een office tenant draaiende houden en wat saas apps waar leveranciers verantwoordelijk voor zijn...
Want als het enkel een office365 tenant managen is, dat is peanuts natuurlijk. Ik spreek uit ervaring.... Ben hier toegekomen als het een zinkend schip was. Alles gemigreerd/gemoderniseerd/ geautomatiseerd en ik zou in principe nu half tijds als zelfstandige kunnen beginnen en de boel draaiende houden zonder dat ze het doorhebben van hogerop.
also op basis van je job beschrijving zou ik zeggen Sysadmin. Een system engineer is iemand die fulltime bezig is met migraties en vernieuwing. Sysadmins zijn degene die het managen hé. Die verdienen net iets minder dan engineers.