Ik ga grotendeels akkoord maar laten we niet vergeten wat voor uitgavepatroon de gemiddelde amerikaan heeft. Kopen kopen kopen en overal abonnementen afgaan, uitgeven op de creditkaart, om de 2 dagen eten afhalen/gaan eten. Ik kom vooral met iets meer welvarendere personen daar in contact en zij 'klagen' soms ook maar geven terzelfdertijd 2k+ per maand uit alsof het niks is.Barf... dit is echt zo'n Voka propaganda riedeltje een beetje opgesmukt met "Ons personeel verdient te weinig...", om te doen alsof ze ook inzitten met de werknemers terwijl het eigenlijk alleen maar over de loonkost gaat. Ja Musk zou zeker vinden dat het personeel hier te duur is... maar dat het personeel hier te weinig verdient? Please...
Misschien moet Coucke eerst eens gaan kijken hoe het er aan de andere kant van de Atlantische Oceaan aan toe gaat voor hij zulke stommiteiten begint uit te kramen. De overgrote meerderheid van de mensen (zeker koppels) kan hier comfortabel leven met een simpel 9-to-5 jobke (als ze voltijds werken), je moet aan een mediaan koppel in de U.S. eens gaan vragen hoeveel marge er is aan het eind van de maand en met wat voor schulden ze zitten opgezadeld. Daarna mag je mij komen vertellen hoe wij hier allemaal te weinig verdienen en vooral hoe die situatie zoveel dramatischer zou zijn dan in de U.S.
Bvb: elke dag per koppel 2 Starbucks achtige koffies a 8 dollar per stuk. Dat is dagelijkse kost voor velen.
. De overgrote meerderheid van de mensen (zeker koppels) kan hier comfortabel leven met een simpel 9-to-5 jobke (als ze voltijds werken), je moet aan een mediaan koppel in de U.S. eens gaan vragen hoeveel marge er is aan het eind van de maand en met wat voor schulden ze zitten opgezadeld. Daarna mag je mij komen vertellen hoe wij hier allemaal te weinig verdienen en vooral hoe die situatie zoveel dramatischer zou zijn dan in de U.S.