Michel Drets
Well-known member
Neen, maar er komen er hier meer als voldoende over de vloer om een van de 1000 borden te keurenWerk jij toevallig in een keurfirma?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, maar er komen er hier meer als voldoende over de vloer om een van de 1000 borden te keurenWerk jij toevallig in een keurfirma?

Verloofde na jaar promotie gekregen van junior manager naar manager
Verantwoordelijkheid over personeel: /

Manager van haar eigen hé.
Corporate Social Responsibility Manager. Er werkt niemand in het CSR team onder haar: Manager > Director > CEO. Het is effectief wel een manager functie.
Of de vloer hé.What's in a name... je kan ook projecten managen hé.
Ik interpreteerde dat eerder als een team managen. Als CSR (Corporate Social Responsibility) heeft ze natuurlijk verantwoordelijkheid over het personeel, maar in een indirecte, zeer brede zin. Het is eerder een verantwoordelijkheid over het bedrijf, dan over het personeel zelf.
Bwa kan ook te maken hebben met loonvorken en zo natuurlijk. Ik ben ook "manager" maar dat heeft dan meer te maken met verloning en senioriteit. Ik ben bv inhoudelijk System Engineer en dat is ook mijn functie titel, maar voor HR ben ik een manager. Ik zou zelfs nog naar Director kunnen gaan zonder ook maar 1 personeelslid te moeten managen. Maja, banks will be banks natuurlijkOf de vloer hé.

Wil gewoon zeggen dat ze niet hebben goed nagedacht over verloning en senioriteit in de expertenrol. En dan maar het bestaande systeem misbruiken om loonsverschillen te maken. Is gewoon niet logisch.Bwa kan ook te maken hebben met loonvorken en zo natuurlijk. Ik ben ook "manager" maar dat heeft dan meer te maken met verloning en senioriteit. Ik ben bv inhoudelijk System Engineer en dat is ook mijn functie titel, maar voor HR ben ik een manager. Ik zou zelfs nog naar Director kunnen gaan zonder ook maar 1 personeelslid te moeten managen. Maja, banks will be banks natuurlijk![]()
Is inderdaad nog een oud systeem. Maar er is ook wel differentiatie in de functietitel en zo (ben dan bv principal). Zijn gewoon 2 zaken die naast elkaar blijven bestaan en blijkbaar niet zomaar kunnen afgeschaft worden.Wil gewoon zeggen dat ze niet hebben goed nagedacht over verloning en senioriteit in de expertenrol. En dan maar het bestaande systeem misbruiken om loonsverschillen te maken. Is gewoon niet logisch.
Waarom zou je manager op uw functie titel moeten krijgen, je kunt gewoon junior, medior, senior, chief, (sub)elite, 1337 of een andere verzonnen titel gebruiken voor de loonsdifferentiatie in de expertenrol.
Daar manager voor gebruiken is zo raar maar belangrijker dat heeft de air van dat carrièrepad te devalueren.
Mss moet men het voorbeeld van het leger volgen, dan weet je nog steeds niets .... maar je weet tenminste of je moet salueren of niet en wat hij/zij verdientWaarom zou je manager op uw functie titel moeten krijgen, je kunt gewoon junior, medior, senior, chief, (sub)elite, 1337 of een andere verzonnen titel gebruiken voor de loonsdifferentiatie in de expertenrol.
. Kolonel heb ik altijd een prachtige titel gevondenIk doe het niet minder dan voor veldmaarschalk nondedju !!!Mss moet men het voorbeeld van het leger volgen, dan weet je nog steeds niets .... maar je weet tenminste of je moet salueren of niet en wat hij/zij verdient. Kolonel heb ik altijd een prachtige titel gevonden
Pas op, je lacht daar nu mee. Maar toen ik hier pas werkte (wel al 10 jaar geleden nu) heb ik het meegemaakt dat een gast waar ik goed mee overeenkwam plots niet meer tegen mij praatte omdat hij naar manager gepromoveerd was (en ik nog niet).Mss moet men het voorbeeld van het leger volgen, dan weet je nog steeds niets .... maar je weet tenminste of je moet salueren of niet en wat hij/zij verdient. Kolonel heb ik altijd een prachtige titel gevonden

Waar kan men die lonen eigenlijk terugvinden?Ik doe het niet minder dan voor veldmaarschalk nondedju !!!

Dat heb ik nooit gesnapt. Ik ben nu ook in een leidinggevende rol (en dus onderdeel van het management) maar gedraag me nog steeds ongeveer hetzelfde naar de mensen in het team toe. Zeker in 1 op 1 gesprekken. Uiteraard is er nu een verschil en moet ik hun performance beoordelen enz. maar ik merk wel op dat ze dat appreciëren.Pas op, je lacht daar nu mee. Maar toen ik hier pas werkte (wel al 10 jaar geleden nu) heb ik het meegemaakt dat een gast waar ik goed mee overeenkwam plots niet meer tegen mij praatte omdat hij naar manager gepromoveerd was (en ik nog niet).![]()
Ik ben ooit eens die barema's tegengekomen ergens. Maar ik vind ze nu niet direct terug. Maar als ik mij nog goed herinner moest je al hoger als kolonel zijn om een hoger loon dan A2 te krijgen. Dus echt interessant leek het mij niet. Natuurlijk geldt dat enkel indien je als militair er werkt, er zijn er ook die werken als burgerpersoneel en daar is de verloning anders.Waar kan men die lonen eigenlijk terugvinden?