Ik post mijn loon:...

  • Graag! Heb dit gedaan!

    Stemmen: 190 47,6%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

    Stemmen: 89 22,3%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

    Stemmen: 120 30,1%

  • Totaal aantal stemmers
    399
Ik heb altijd eens willen een fake cv opstellen, daarom niet met fake werkgevers, maar wel met fake functietitels. Nadien zou ik dan solliciteren voor een zeer hoge functie op directorsniveau, met 7-reeks.:music:
 
Ik snap heel die discussie niet. Je kunt toch je vorige jobtitels kiezen ?

Wie gaat mij tegenhouden als ik "Ninja fighter" op mijn CV zet ?
Het kan intern gevolgen hebben. Mijn titeltocht die ik hierboven beschreef was 'bedrijf gekocht' - 'bedrijf volledig geïntegreerd' - ' reorganisatie'. En men heeft me al verteld dat er mensen een paar levels boven mij zich vragen stellen waarom een 'gewone consultant' het loonspakket heeft dat ik heb en dat ik dus niet te veel moet verwachten in de toekomst.
 
Euuuh ... what's the Winter Soldier got to do with it? :thinking:

Goh ... titel als een ander zeker. :cool:

mv5bmjmwmdi3mzg0m15bml5banbnxkftztgwntqwmdm0mteat-v1-1576179598.jpg
bucky-laplasse.jpg
 
Iemand die werkt/weet wat ze bij telenet als bedrijfswagens geven? daar blijven ze nogal vaag in met die vergroening...
 
Als je je keuze voor een werkgever gaat laten afhangen van de bedrijfswagen of het beleid daaromtrent, bereid je dan maar voor op een teleurstelling.
 
een wagen is net zozeer onderdeel van het loonpakket (lease bedrag), een renault of een audi is wel een heel verschil en ja ik kijk daar ook naar.
 
Mijn neef die op corporate office werkt bij Telenet rijdt met een BMW3 reeks. Maar denk niet dat het een recente lease is dus kan veranderd zijn...
 
een wagen is net zozeer onderdeel van het loonpakket (lease bedrag), een renault of een audi is wel een heel verschil en ja ik kijk daar ook naar.
Dan ga je iets meer info moeten geven. BNT rijdt met andere wagens dan een developer bv. +Er zijn veel functies waar een wagen niet in het pakket zit.

Maar eens met de rest, als je het gaat laten afhangen' of je een Audi of Renault krijgt, Then you are in for a treat!

Momenteel is dat ook een mooi ornament dat stilstaat aangezien alle kantoren nog dicht zijn.
 
Vooral een kostelijk spel laatste jaar.

Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...

Be careful what you wish for.
 
Laatst bewerkt:
Vooral een kostelijk spel laatste jaar.

Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...

Be careful what you wish for.

Heb mijn privé-auto mid 2019 gekocht voor 27000 euro. Was 800 euro rij taks + inschrijvingstaks. 120 euro omnium per maand. Intussen 9000km gereden wat ongeveer 1000 euro naft is. Is nu een kleine 20000 euro nog waard. Dus die heeft mij op minder dan 2 jaar een kleine 10000 euro gekost.

You were complaining? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Vooral een kostelijk spel laatste jaar.

Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...

Be careful what you wish for.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk wel dat er veel zullen willen ruilen hoor :)
 
Iemand die werkt/weet wat ze bij telenet als bedrijfswagens geven? daar blijven ze nogal vaag in met die vergroening...
Dacia duster met gele spiegels.
Vooral een kostelijk spel laatste jaar.

Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...

Be careful what you wish for.
Nog altijd goedkoper dan zelf een A4 kopen/huren/leasen. Voor 1200 netto/jaar rijd je niet met een wagen.
 
Vooral een kostelijk spel laatste jaar.

Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...

Be careful what you wish for.
Bij mij in de BMW 3 nog wekelijks een volle tank (+- 900-950km bereik). Komt dus nog wel van pas :)
 
Heb mijn privé-auto mid 2019 gekocht voor 27000 euro. Was 800 euro rij taks + inschrijvingstaks. 120 euro omnium per maand. Intussen 9000km gereden wat ongeveer 1000 euro naft is. Is nu een kleine 20000 euro nog waard. Dus die heeft mij op minder dan 2 jaar een kleine 10000 euro gekost.

You were complaining? :)
Aan de andere kant kan je daar als je wilt en wat chance hebt 15+ jaar mee rijden. dus dan gaat uw jaarlijkse kost ook wel serieus naar beneden. De eerste 1-2 jaren van een nieuwe auto is een beetje scheef om te vergelijken
 
Aan de andere kant kan je daar als je wilt en wat chance hebt 15+ jaar mee rijden. dus dan gaat uw jaarlijkse kost ook wel serieus naar beneden. De eerste 1-2 jaren van een nieuwe auto is een beetje scheef om te vergelijken
Ben daar niet zo zeker van eigenlijk met die lez zones en dergelijke.
Of je moet al een elektrische wagen hebben. Maar daar heb ik dan wat schrik voor met de batterij en zijn actieradius 10+ jaar later.
 
Terug
Bovenaan