Chauffagist
Well-known member
Ik heb altijd eens willen een fake cv opstellen, daarom niet met fake werkgevers, maar wel met fake functietitels. Nadien zou ik dan solliciteren voor een zeer hoge functie op directorsniveau, met 7-reeks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het kan intern gevolgen hebben. Mijn titeltocht die ik hierboven beschreef was 'bedrijf gekocht' - 'bedrijf volledig geïntegreerd' - ' reorganisatie'. En men heeft me al verteld dat er mensen een paar levels boven mij zich vragen stellen waarom een 'gewone consultant' het loonspakket heeft dat ik heb en dat ik dus niet te veel moet verwachten in de toekomst.Ik snap heel die discussie niet. Je kunt toch je vorige jobtitels kiezen ?
Wie gaat mij tegenhouden als ik "Ninja fighter" op mijn CV zet ?
Euuuh ... what's the Winter Soldier got to do with it?Welkom in Bucky's Team!
Euuuh ... what's the Winter Soldier got to do with it?
Goh ... titel als een ander zeker.
Cynaaaaalco GO GO GO GOWelkom in Bucky's Team!
Dan ga je iets meer info moeten geven. BNT rijdt met andere wagens dan een developer bv. +Er zijn veel functies waar een wagen niet in het pakket zit.een wagen is net zozeer onderdeel van het loonpakket (lease bedrag), een renault of een audi is wel een heel verschil en ja ik kijk daar ook naar.
Vooral een kostelijk spel laatste jaar.
Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...
Be careful what you wish for.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk wel dat er veel zullen willen ruilen hoorVooral een kostelijk spel laatste jaar.
Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...
Be careful what you wish for.
Dacia duster met gele spiegels.Iemand die werkt/weet wat ze bij telenet als bedrijfswagens geven? daar blijven ze nogal vaag in met die vergroening...
Nog altijd goedkoper dan zelf een A4 kopen/huren/leasen. Voor 1200 netto/jaar rijd je niet met een wagen.Vooral een kostelijk spel laatste jaar.
Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...
Be careful what you wish for.
Bij mij in de BMW 3 nog wekelijks een volle tank (+- 900-950km bereik). Komt dus nog wel van pasVooral een kostelijk spel laatste jaar.
Mijn A4 kost me netto 1200 per jaar aan VAA. Als ik tegenwoordig om de 2 maanden eens tank zal het veel zijn... die staat hier al 13 mnd stil...
Be careful what you wish for.
Aan de andere kant kan je daar als je wilt en wat chance hebt 15+ jaar mee rijden. dus dan gaat uw jaarlijkse kost ook wel serieus naar beneden. De eerste 1-2 jaren van een nieuwe auto is een beetje scheef om te vergelijkenHeb mijn privé-auto mid 2019 gekocht voor 27000 euro. Was 800 euro rij taks + inschrijvingstaks. 120 euro omnium per maand. Intussen 9000km gereden wat ongeveer 1000 euro naft is. Is nu een kleine 20000 euro nog waard. Dus die heeft mij op minder dan 2 jaar een kleine 10000 euro gekost.
You were complaining?
Ben daar niet zo zeker van eigenlijk met die lez zones en dergelijke.Aan de andere kant kan je daar als je wilt en wat chance hebt 15+ jaar mee rijden. dus dan gaat uw jaarlijkse kost ook wel serieus naar beneden. De eerste 1-2 jaren van een nieuwe auto is een beetje scheef om te vergelijken
niet meer of minder dan anders, lijkt meIk klaag niet. Just saying dat in deze tijden een dikke auto willen een kost is.