Als dat een elektrische XC40 is kan dat perfect hoor. Mijn EV van 2021 met catalogusprijs 60k€ heeft een VAA van 150€.Uw VAA lijkt me aan de lage kant (en eerlijk gezegd onmogelijk te kloppen tenzij hij stilaan einde lease is)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat een elektrische XC40 is kan dat perfect hoor. Mijn EV van 2021 met catalogusprijs 60k€ heeft een VAA van 150€.Uw VAA lijkt me aan de lage kant (en eerlijk gezegd onmogelijk te kloppen tenzij hij stilaan einde lease is)
Dan is dat geen xc40Als dat een elektrische XC40 is kan dat perfect hoor. Mijn EV van 2021 met catalogusprijs 60k€ heeft een VAA van 150€.

Toch groter dan ik verwacht had.Idd, benzine wagen peugeot 308 sw
?Dan is dat geen xc40
Maar klopt idd VAA elektrische zijn lager, zou beter eens een voorrang van rechts nemen scheelt me pak geld![]()
Dat is een xc 40 recharger
Dat is een xc 40 recharger
Names matter!
Overigens voor de singles zonder kinderen: vanaf januari valt de vermindering alleenstaande zonder kinderen (bv) volledig weg in uw loonsberekening (bestond niet in aangifte vandaar). Dus ga je minder netto overhouden (al ga je dat niet merken omdat al de rest verhoogd)

Da's al langer dan vandaag geweten eh. Da's de hele reden dat de PHEV's zo populair geweest zijn de voorbije jaren.Dan is dat geen xc40
Maar klopt idd VAA elektrische zijn lager, zou beter eens een voorrang van rechts nemen scheelt me pak geld![]()
Mijn recente C40 heeft ook een VAA van rond de 167 EURAls dat een elektrische XC40 is kan dat perfect hoor. Mijn EV van 2021 met catalogusprijs 60k€ heeft een VAA van 150€.
U bruto loon is te laag (ik heb evenveel en ben gewoon key account manager, +- 10 - 15 miljoen omzet die ik doe), maar dat je 40 dagen vakantie kan oppakken per jaar wil ook zeggen dat je qua workload nog redelijk ok zit. Die dagen kunnen wij simpelweg niet oppakken en mijn manager al helemaal niet.1. PERSONALIA
Leeftijd: 35
Opleiding: Master Communicatiewetenschappen
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 7 jaar
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: alleenstaand
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): PC 200
Huidige functie: Manager sales team
Anciënniteit: 2,5 jaar
Officiële aantal uren tewerkstelling: 39
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 39
verantwoordelijkheden: Sales quota behalen (finance - deals +10M€ met key accounts bespreken) + aansturen team van 7 FTEs
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 4.500€
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2.850€
Nettovergoedingen: 200€
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: Ja, tussenkomst aankoop GSM 300€ / 3 jaar. GSM abonnement betaald.
Maaltijdcheques: Ja, 8€
Ecocheques: Ja, 250€
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja, volledig door werkgever 10%
Hospitalisatieverzekering: Ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): OTE 11.500€ bonus en 10% jaarloon bonus extra mogelijk (CAO 90)
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Brussel
Afstand woon/werk in km's: 110 km heen & terug
Afstand woon/werk in tijd: +/- 1 uur met trein
Eigen auto nodig voor het werk: Nee
Verplaatsingsvergoedingen: Openbaar vervoer 100% terugbetaald
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Bedrijfswagen Mercedes CLA 250e met tankkaart & laadkaart (VAA 142€)
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 6
Vakantiedagen (andere extra): 4 vanuit bedrijf, mogelijkheid tot 10 extra aan te kopen in cafetariaplan
Vrijheid om verlof te nemen: Ja, flexibel
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: Nee
Glijdende werkuren: Ja
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Nee
Hoe vaak overuren te presteren: Soms, aanwezigheid op events na werkuren
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: Ja
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, in principe 3 dagen work from home mogelijk per week
Verantwoordelijkheid over personeel: Ja, aansturen 7 personen
Persoonlijk vind ik 4.500€ weinig voor mijn functie. Dat merk ik toch wanneer ik met recruiters of mijn peers in andere bedrijven spreek. Naast het brutoloon heb ik wel praktisch alle extra-legale voordelen die ik kan bedenken én in praktijk vaak 40 vakantiedagen per jaar. Die bonus wordt niet geïndexeerd en is moeilijk om volledig te behalen (of ze vinden trucjes uit om niet te moeten betalen).
Ik plaats dit hier omdat ik ervan overtuigd ben dat ik onderbetaald ben voor de verantwoordelijkheden die ik heb en ik een objectieve mening wil.
Welke omzet doet je team? Lijkt zeker onderbetaald.1. PERSONALIA
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
verantwoordelijkheden: Sales quota behalen (finance - deals +10M€ met key accounts bespreken) + aansturen team van 7 FTEs
Ik plaats dit hier omdat ik ervan overtuigd ben dat ik onderbetaald ben voor de verantwoordelijkheden die ik heb en ik een objectieve mening wil.
Iemand ervaring met onderhandelen van nieuwe voorwaarden bij Vast contract?Al even aan het volgen, tijd om eens te posten
1. PERSONALIA
Opleiding: Bachelor Bedrijfsmanagement (ION)
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 0 jaar (ervoor 2 jaar loondienst en erna 10 jaar zelfstandig, nu terug loondienst)
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: Alleenstaand
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: Bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): Chemische industrie
Huidige functie: Tactisch aankoper
Anciënniteit: 0j
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 41
Verantwoordelijkheden: Overzien van de aankopen van chemische producten, zoeken naar alternatieven, besparen, ...
Maand salaris (bruto): 4500
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3610
Nettovergoedingen: Onkostenvergoeding 21c/km / 370€/M
13e maand (volledig/gedeeltelijk): Nee
BedrijfsGSM/laptop: Laptop/gsm
Maaltijdcheques: Nee
Ecocheques: Nee
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): 8% Vakantiegeld, bonus van 2 maandlonen (9000)
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Limburg (NL)
Afstand woon/werk in km's: 38km
Afstand woon/werk in tijd: 35 min
Eigen auto nodig voor het werk: Ja
Verplaatsingsvergoedingen: Ja
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Nee
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 31
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 0
Vakantiedagen (andere extra): Mogelijkheid tot aankoop van 5 extra dagen
Vrijheid om verlof te nemen: Ja
Glijdende werkuren: Ja tussen 7u en 16u
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Regelmatig stress
Hoe vaak overuren te presteren: Komt wel voor
Telewerk (buiten corona-periode): Vanaf 2024 2d/week
Verantwoordelijkheid over personeel: Nog niet
Telewerk (buiten corona-periode): 1 tot 4d/week
Verantwoordelijkheid over personeel: Nee
PS: Zijn hier nog mensen die in NL werken en die vraag kunnen beantwoorden mbt belastingen?
![]()
Als belg in Nederland werken
Ik geloof daar niet al te veel van :p. Het enige scenario dat ik kan bedenken, is dat ze jarenlang onterecht belasting betaalde op haar loon in België en dat moest betalen in Nederland. En dan kan dat resulteren in een stevige ontheffing in België maar daarmee gaat ze wel voor al die jaren de...www.beyondgaming.be
Imo een sales manager zou toch boven de 100k basis jaarsalaris moeten zitten.. dat is 7k per maand. Althans in mijn industrie (life sciences momenteel) is dat de norm. Maar ik zie dit ook in andere industrieën.1. PERSONALIA
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Maand salaris (bruto): 4.500€
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2.850€
Nettovergoedingen: 200€
13e maand (volledig/gedeeltelijk): volledig
BedrijfsGSM/laptop: Ja, tussenkomst aankoop GSM 300€ / 3 jaar. GSM abonnement betaald.
Maaltijdcheques: Ja, 8€
Ecocheques: Ja, 250€
Groepsverzekering (deel werkgever%): Ja, volledig door werkgever 10%
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): OTE 11.500€ bonus en 10% jaarloon bonus extra mogelijk (CAO 90)
4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: Brussel
Afstand woon/werk in km's: 110 km heen & terug
Afstand woon/werk in tijd: +/- 1 uur met trein
Eigen auto nodig voor het werk: Nee
Verplaatsingsvergoedingen: Openbaar vervoer 100% terugbetaald
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): Bedrijfswagen Mercedes CLA 250e met tankkaart & laadkaart (VAA 142€)
5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 6
Vakantiedagen (andere extra): 4 vanuit bedrijf, mogelijkheid tot 10 extra aan te kopen in cafetariaplan
Vrijheid om verlof te nemen: Ja, flexibel
Glijdende werkuren: Ja
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Nee
Hoe vaak overuren te presteren: Soms, aanwezigheid op events na werkuren
Telewerk (buiten corona-periode): Ja, in principe 3 dagen work from home mogelijk per week
Verantwoordelijkheid over personeel: Ja, aansturen 7 personen
Persoonlijk vind ik 4.500€ weinig voor mijn functie. Dat merk ik toch wanneer ik met recruiters of mijn peers in andere bedrijven spreek. Naast het brutoloon heb ik wel praktisch alle extra-legale voordelen die ik kan bedenken én in praktijk vaak 40 vakantiedagen per jaar. Die bonus wordt niet geïndexeerd en is moeilijk om volledig te behalen (of ze vinden trucjes uit om niet te moeten betalen).
Imo een sales manager zou toch boven de 100k basis jaarsalaris moeten zitten.. dat is 7k per maand. Althans in mijn industrie (life sciences momenteel) is dat de norm. Maar ik zie dit ook in andere industrieën.
4500 per maand is voor een account manager met aantal jaar ervaring al magertjes.
Een sales manager zoals OP het omschrijft: het aansturen van een sales team en het managen van de volledige quota.Die benaming wil niets zeggen.
Of gaan we zeggen dat een senior division surface manager 7k bruto / maand verdient ?
Voor de rest moet je uw norm niet doortrekken naar andere industrieën. Hij zou best eens nakijken wat de norm is bij de concurrentie. Of desnoods iets meer info geven zodanig dat er kan gezien worden in welke branche hij zit. Ik herinner mij dat hier iemand zat die daar een beter zicht op had @Topgear of iets in die aard ?
Niet iedereen is met zijn gat in de boter gevallen. Al moet niets hem zeker tegenhouden om meer proberen te verkrijgen. Maar gekeken naar zijn totaalpakket moet hij niet klagen om 2.5 jaar in die branche of op zijn postje te zitten.