Nato, Europa.... heel wat jobsHoe the fuck kan je 5000€ bruto hebben en tegelijkertijd 5000€ netto...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nato, Europa.... heel wat jobsHoe the fuck kan je 5000€ bruto hebben en tegelijkertijd 5000€ netto...
maar dan zit je toch niet in pc 200 ?Nato, Europa.... heel wat jobs
Ik wilde vooral wat degoutant reageren naar die persoon toe die zei dat ik me moest laten uitbuiten en laten onderbetalen, ik weet heus wel dat 500 euro per maand veel is...Dat is nochtans een opslag waar je in menig job enkele jaren mag voor smeken om het te krijgen.
Op 3000 bruto is dat bijna 17%... als jij dat niets vindt, wil dat veel zeggen over uw wereldvreemdheid.
Hoe the fuck kan je 5000€ bruto hebben en tegelijkertijd 5000€ netto...
Ik zie vaak "IP Ruling", auteursrechten,... Wat is dat eigenlijk?Mobiliteitsbudget (lening word terugbetaald), Auteursrechten, maaltijdvergoeding, representatievergoeding... Ik weet het... belachelijk, maar als ze het geven ga ik niet weigeren.
Heb vorig jaar een job geweigerd van 90k bruto/jaar zonder nettovergoedingen. Was minder interessant dan mijn huidige pakket.
Iets wat voor de meesten pretty much afgeschaft is.Ik zie vaak "IP Ruling", auteursrechten,... Wat is dat eigenlijk?

Trek het je niet aan. Wordt afgeschaft.Ik zie vaak "IP Ruling", auteursrechten,... Wat is dat eigenlijk?
Ik ken letterlijk niemand die het al ver geschopt heeft door te "zwijgen en verdoen". Integendeel, actie ondernemen en uw mond opendoen is hetgeen er voor zorgt dat je sterk in je schoenen staat en het ver kan schoppen. Je moet natuurlijk geen blufpoker spelen en met opzet dingen kapot maken om uw gelijk te halen. Maar ik zie geen enkele fout in hoe ik handelde. Ik deed immers niets anders dan hoe het er was voor ik er werkte.
Eigenlijk zou het terecht zijn elke HR dienst die anders gaat verlonen dan bovenstaande terwijl het effectief mogelijk zou zijn, integraal te ontslaan en voor de rechtbank te slepen wegens incompetentie, bijkomend zouden werknemers schadevergoeding moeten claimen.Hoe the fuck kan je 5000€ bruto hebben en tegelijkertijd 5000€ netto...
Mobiliteitsbudget (lening word terugbetaald), Auteursrechten, maaltijdvergoeding, representatievergoeding... Ik weet het... belachelijk, maar als onze wet het toelaat ga ik niet weigeren.
Heb vorig jaar een job geweigerd van 90k bruto/jaar zonder nettovergoedingen. Was minder interessant dan mijn huidige pakket.
Je moet je mobiliteitsbudget niet bij je netto rekenen in deze template.
Wat een kut bedrijf waar jij ook werkt dan. Mensen ontslaan omdat ze hun taken binnen hun afgesproken werkuren doen.Als iemand die in de verloning naar zijn teams complete lak heeft aan welke HR-policy dan ook die stelt dat x% het maximum is, of dat ik moet opletten dat x niet teveel krijgt tov y & z die iets heel anders doen en wiens enige verdienste is dat ze op eenzelfde moment/in eenzelfde trainee-programma begonnen zijn: in wat jij beschrijft heb je gewoon geluk gehad dat je met een bovenmatig gebrekkig leadership zit.
Actie ondernemen, uwe mond opendoen, allemaal zaken die kunnen en moeten; overgaan naar "als ik mijn zin niet krijg, dan ga je dat dadelijk zien in mijn service-graad" (zelfs al is dat hoe het vroeger was), is per direct aantonen dat je niet sterk in je schoenen staat en dat je eigenlijk je vraag/eis niet kan onderbouwen. Bij mij is dat een enkeltje richting de uitgang (je noemt het geen chantage, but it comes pretty close), en dat is bij heel veel execs zo. Think twice.
Ja dat is puur netto, je lening moet toch betaald worden !Je moet je mobiliteitsbudget niet bij je netto rekenen in deze template.
Alleen de zon gaat voor niets op. Als ze u plots vragen om een bepaalde taak elke zondag voormiddag op kantoor te gaan te gaan doen zonder enige vorm van compensatie ga jij niet tegendraads doen of tegenspreken? Dat gewoon slikken en ander werk zoeken? wow.
. Evenmin door te slikken of naar pseudo-sabotage te grijpen als ik mijn zin niet krijg, maar ik speel dan ook geen potjes blufpoker.Waarom niet? Mijn mobiliteitsbudget word 100% netto uitbetaald, dus lijkt me een deel van mijn netto maandsalaris.
Er staat "incl nettovergoeding" dus lijkt me dat wel accuraat ingevuld hoor... netto in België is gewoon complex, blame the game, not the playerZo kan iedereen elke bonus die hij krijgt beginnen optellen bij z'n netto. Het is net om een beeld te krijgen wat je bruto basisloon opbrengt.
Zo kan iedereen elke bonus die hij krijgt beginnen optellen bij z'n netto. Het is net om een beeld te krijgen wat je bruto basisloon opbrengt.
Voor de grote groep mensen met een openbare functie (ambtenaren, leerkrachten, onderzoekers aan universiteiten, ...), die amper tot geen extralegale voordelen krijgen, is dat heel betekenisvol.Bruto basisloon is anno 2023 quasi betekenisloos - voldoende mensen met een bruto basisloon van 3000 euro en een werkelijk netto loon van 10.000 € - om eens de wat extremere vormen aan te tonen.
Voor de grote groep mensen met een openbare functie (ambtenaren, leerkrachten, onderzoekers aan universiteiten), die amper tot geen extralegale voordelen krijgen, is dat heel betekenisvol.