Muñoz
Well-known member
3. LOONVOORWAARDEN
Maand salaris (bruto): 4736,59 €
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 2946,92 €
Nettovergoedingen: telewerkpremie van 50€
13e maand (volledig/gedeeltelijk): helft van de 13e maand en vakantiegeld
Bedrijfs GSM/laptop: laptop en 2e scherm + gsm en abonnement
Maaltijdcheques: 8€/dag (1,09€ eigen bijdrage)
Ecocheques: nee
Groepsverzekering (deel werkgever%):2e pijlernee (denk ik)
Hospitalisatieverzekering:ja, gratisnee
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): taalpremie + fietsvergoeding (van thuis naar station) + Fed+-kaart
Even aangepast. Ik schrok op m'n eerste loonbrief ook aangezien ze op m'n contract initieel een lagere index hadden vermeld. Het is een kleine organisatie die nog geen contractuelen had aangeworven (en er heel dringend iemand moest aangeworven worden), dus de hr-persoon wist voor het overige ook niet zo heel veel van de rest. Ik ga voor mijn volgende job sowieso wel een stuk moeten inleveren (aangezien dit echt geen normaal startersloon is en al meer krijg dan wat een A2 federale ambtenaar krijgt), maar bon.
Ik zie wel nergens op m'n loonfiche dat er iets voor groepsverzekering wordt afgehouden, dus moet dat nog eens vragen. Al heb ik wel liever meer netto dan dat er ergens geld gaat naar een pensioenfonds met een verwaarloosbare intrest? 4e peiler > 2e peiler.

Dat wilt niet zeggen dat je er ongelukkig van moet worden, maar ik ga er vanuit dat uw waarde en kennis voor het bedrijf enkel maar groter wordt dus daar mag iets tegenover staan
Druk dat eens uit per uur.