ThekillingGoku
Well-known member
Euuuuh ... nee toch. Denk dat er heel duidelijk vermeld is dat hij voor z'n 300 euro bruto net niets heeft & dat elke keuze die hij maakt nog met +100 EUR eigen inbreng komt.^ Alé man wat zegt gij nu, voor 300 bruto minder krijgt hij een auto erbij. Da's wel een interessante deal voor @NickVO28 en een no-brainer. Zo negatief over de werkgever weer.
Kan zijn eh, heb nooit gezegd dat het niet interessant kan zijn ... zoals ik zelf al aanhaalde, efkes rekenen om te zien of het interessant is.^ Dit.
Is dit de gangbare regeling? Nee. Is dit nog altijd een heel goeie regeling? Absoluut.
Als je veel km doet & die is onbeperkt, dan is de tankkaart meestal al wel een mooi kadooke binnen uw budget.Mijn bedrijf is een multinational, dus ik vermoed dat ze alles wel volgens het boekje zullen doen.
Tankkaart is ook inbegrepen.
Heb nooit gezegd dat het niet volgens 't boekje is eh. Ik heb hier nog gelezen dat er mensen zijn die bij hun bedrijf per default een eigen inbreng aan hun been hebben.
'k Ben weliswaar nog altijd van de mening dat je dan eigenlijk geen volledige wagen krijgt, want je hebt niets als je er privé eerst niet voor oplegt. Terwijl die eigen inbreng eerder iets optional zou moeten zijn voor als uw WG toe staat om over budget te gaan bv.
Nu, multinational ... jah ... dan mag je vrijwel zeker zijn dat het budget strikt genomen zal worden.
Hoe de regeling exact is & welk leasing bedrag je net krijgt voor die 300 EUR bruto, who knows ... maar 't ze zullen den overschot weliswaar tot op den euro uitrekenen en over hevelen naar het eigen inbreng gedeelte.

)