Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn bruto is 1800€ voor voltijds.Volgens mijn laatste loonbrief 3800€ bruto (38 uur per week)
Vrachtwagenchauffeur
dan zou ik toch een andere werkgever zoeken of gaan doppen!Mijn bruto is 1800€ voor voltijds.
Best het sjabloon invullen want enkel bruto zegt niet alles.
Omdat het leuker is op een ander bedrijf?dan zou ik toch een andere werkgever zoeken of gaan doppen!
Zelfstandige in 2 winstgevende BV´s, ik kom niets te kort, daarmee volledig sjabloon invullen geeft een beter beeld van het totaal plaatje.dan zou ik toch een andere werkgever zoeken of gaan doppen!

Ciso is ook verantwoordelijk (legal) dus zou niet te rap de rol aannemen mits je geen forse opwaardering van het loon krijgtZe willen mij hier het ciso takenpakket aansmeren ( iedere entiteit binnen VO heeft een verplichte CISO nodig). wij zijn wel half prive dus doen ons eigen goesting qua lonen en voordelen. Bedrijfwagens, netto vergoedingen en cafetariaplannen zijn allemaal bespreekbaar.
Mijn huidige job is dus in principe de "IT manager" van een vzw van +-100 mensen, eigen tenant/netwerk/infra en wij doen ook volledig ons eigen goesting. Moeten wel hun richtlijnen wat volgen in grote lijnen.
-bruto loon van 4700 Bruto
-cafetariaplan van 2K per jaar
-groepsverzekering van 7%
-netto premie van 180
en nog wat kleine prullen die het opnoemen niet waard zijn.
Doe mijn huidige job enorm graag, is super gevarieerd en de werkdruk is vrij laag. Na 7 jaar ervaring hier is dat allemaal smooth sailing en met der tijd ook zoveel op automatische piloot gescript dat ik mij nooit moet opjagen.
die ciso rol is wel een enorme kutjob met een pak meer verantwoordelijkheid. Die verantwoordelijkheid valt nu op mijn directeur als het wettelijk niet in orde is, en het is mijn probleem niet als er geen geld, goesting en middelen zijn om het allemaal deftig te implementeren.
De moment dat ik daar op toezeg heb ik er in principe een extra fulltime job bij als wij dat echt goed willen doen. Budget voor een nieuwe collega is er niet dus dat zal weer typisch bare minimum zijn om wettelijk in orde te blijven.
Maar mijn vraag is nu , hoeveel opslag vraag ik? In mijn initiele mail naar HR heb ik al laten weten dat die vlieger niet voor niets opgaat, maar nog geen bedrag op geplakt. een verhoging van 15@ 20% lijkt mij wel een minimum voor minstens evenveel extra werk en een pak meer verantwoordelijkheid?
als ik wat google kom ik uit op lonen van tussen de 5 tot 10k voor ciso rollen.... De hogere lonen zullen uiteraard in complexere omgevingen zijn en met meer personeel, maar toch![]()
dat is het hem nu, wat is fors.Ciso is ook verantwoordelijk (legal) dus zou niet te rap de rol aannemen mits je geen forse opwaardering van het loon krijgt
10k bruto lijkt me wel een goede zaak voor een vzw van 100 mensen.dat is het hem nu, wat is fors.
Gezien ik trouwens geen rechten gestudeerd heb of iets dergelijk gaat onze dpo/jurist mij uiteraard wel bijstaan.
Je hebt een goede job en ciso erbij is een kutjob. Zelfs voor 30% opslag zou ik dat niet overwegen.Ze willen mij hier het ciso takenpakket aansmeren ( iedere entiteit binnen VO heeft een verplichte CISO nodig). wij zijn wel half prive dus doen ons eigen goesting qua lonen en voordelen. Bedrijfwagens, netto vergoedingen en cafetariaplannen zijn allemaal bespreekbaar.
Mijn huidige job is dus in principe de "IT manager" van een vzw van +-100 mensen, eigen tenant/netwerk/infra en wij doen ook volledig ons eigen goesting. Moeten wel hun richtlijnen wat volgen in grote lijnen.
-bruto loon van 4700 Bruto
-cafetariaplan van 2K per jaar
-groepsverzekering van 7%
-netto premie van 180
en nog wat kleine prullen die het opnoemen niet waard zijn.
Doe mijn huidige job enorm graag, is super gevarieerd en de werkdruk is vrij laag. Na 7 jaar ervaring hier is dat allemaal smooth sailing en met der tijd ook zoveel op automatische piloot gescript dat ik mij nooit moet opjagen.
die ciso rol is wel een enorme kutjob met een pak meer verantwoordelijkheid. Die verantwoordelijkheid valt nu op mijn directeur als het wettelijk niet in orde is, en het is mijn probleem niet als er geen geld, goesting en middelen zijn om het allemaal deftig te implementeren.
De moment dat ik daar op toezeg heb ik er in principe een extra fulltime job bij als wij dat echt goed willen doen. Budget voor een nieuwe collega is er niet dus dat zal weer typisch bare minimum zijn om wettelijk in orde te blijven.
Maar mijn vraag is nu , hoeveel opslag vraag ik? In mijn initiele mail naar HR heb ik al laten weten dat die vlieger niet voor niets opgaat, maar nog geen bedrag op geplakt. een verhoging van 15@ 20% lijkt mij wel een minimum voor minstens evenveel extra werk en een pak meer verantwoordelijkheid?
als ik wat google kom ik uit op lonen van tussen de 5 tot 10k voor ciso rollen.... De hogere lonen zullen uiteraard in complexere omgevingen zijn en met meer personeel, maar toch![]()
Hoe krijg je van een brutoloon van 3700 3000 netto (pak dan nog 2800 - 200 netto vergoeding).3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): laatste was 3700 (varieert, tezien hoeveel werkende dagen)
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3000
Nettovergoedingen: wasvergoeding baankosten 10€ per dag
Bruto-netto bij chauffeurs kan een heel vertekend beeld geven door de vele premies hoor, ik denk dat hij zich daar ergens vergist heeft. Ik bvb had vroeger toen ik als chauffeur stond ingeschreven (in brandstoffen wel) een laag uurloon maar wel veel uren met een ARAB-premie van 1,26€ netto per gewerkt uur en dan nog wat was-, eet-,... allerhande vergoedingen van in totaal +- 20€ per dag. Ik had elke maand vlot 4-600€ extra, dat was vaak netto maar een paar honderd minder dan bruto.Hoe krijg je van een brutoloon van 3700 3000 netto (pak dan nog 2800 - 200 netto vergoeding).
Ik heb 4800 bruto en zelfde netto bedrag (100 euro nettovergoeding). Dat dit niet altijd recht evenredig is snap ik maar dat is toch wel een heel klein verschil bij u.
In events kregen we ook 10euro netto per dag en nog andere premies. Dat telde snel op.Bruto-netto bij chauffeurs kan een heel vertekend beeld geven door de vele premies hoor, ik denk dat hij zich daar ergens vergist heeft. Ik bvb had vroeger toen ik als chauffeur stond ingeschreven (in brandstoffen wel) een laag uurloon maar wel veel uren met een ARAB-premie van 1,26€ netto per gewerkt uur en dan nog wat was-, eet-,... allerhande vergoedingen van in totaal +- 20€ per dag. Ik had elke maand vlot 4-600€ extra, dat was vaak netto maar een paar honderd minder dan bruto.
Wel een redelijk uitzonderlijke situatie bij een werkgever die bekend stond voor... "fiscale optimalisatie" zullen we zeggen. En natuurlijk een dik loon maar wel lange dagen en veel uren.
Neen ik heb mij nergens vergist. Dankzij nog wat uren cash betaald, kan ik elke maand 2000€ sparen. Nog 5 jaar en ons huis is op mijn 41 jaar afbetaaldBruto-netto bij chauffeurs kan een heel vertekend beeld geven door de vele premies hoor, ik denk dat hij zich daar ergens vergist heeft. Ik bvb had vroeger toen ik als chauffeur stond ingeschreven (in brandstoffen wel) een laag uurloon maar wel veel uren met een ARAB-premie van 1,26€ netto per gewerkt uur en dan nog wat was-, eet-,... allerhande vergoedingen van in totaal +- 20€ per dag. Ik had elke maand vlot 4-600€ extra, dat was vaak netto maar een paar honderd minder dan bruto.
Wel een redelijk uitzonderlijke situatie bij een werkgever die bekend stond voor... "fiscale optimalisatie" zullen we zeggen. En natuurlijk een dik loon maar wel lange dagen en veel uren.

Neen ik heb mij nergens vergist. Dankzij nog wat uren cash betaald, kan ik elke maand 2000€ sparen. Nog 5 jaar en ons huis is op mijn 41 jaar afbetaald![]()
Door alle 'belastingvrije middelen' te geven, baanvergoeding, wasvergoeding...Hoe krijg je van een brutoloon van 3700 3000 netto (pak dan nog 2800 - 200 netto vergoeding).
Ik heb 4800 bruto en zelfde netto bedrag (100 euro nettovergoeding). Dat dit niet altijd recht evenredig is snap ik maar dat is toch wel een heel klein verschil bij u.
Ik heb het daar al meermaals met mijn partner over gehad. Geld en luxe komt niet uit de lucht vallen.Behalve als uw partner het op uw 41 afbolt. Maar van mij, die chauffeur is (en was) heeft dit meegemaakt.
Behalve als uw partner het op uw 41 afbolt. Maar van mij, die chauffeur is (en was) heeft dit meegemaakt.