Ik post mijn loon:...

• Graag! Heb dit gedaan!

Stemmen: 214 46,3%
  • Niet, heb het idee dat mijn loon te laag is om te posten

Stemmen: 101 21,9%
  • Liever niet, ik sta op mijn privacy

Stemmen: 147 31,8%

• Totaal aantal stemmers
    462
Best vreemd dat er hier bedragen rondgaan voor indexatie te limiteren tot 2500 € ofzo, dat is een hongerloon hé mannekes - net zoals 4000 of 5000 € geen hoog loon is - daarmee ben je gewoon iets meer op je gemak: een mindere sukkelaar zeg maar.

Bijkomend worden veel onderdelen van het loon niet eens aangepast door de index: MC, netto vergoedingen, budget wagen .. maar ook de bedragen voor LT en pensioensparen, inkomsten uit interesten (langzaam terug actueel want rente is fors gestegen). Als kers op de taart voor een aantal: dure leningen in combinatie met een woningprijs die niet is gedaald - dus koopkracht voor diegenen die nog een huis moeten verwerven is er zwaar op achteruit gegaan.

Wij hebben in België niet echt een cultuur om opslag te gaan vragen - wie denkt dat zoiets plots zal veranderen of dat werkgevers spontaan de budgetten voor extra verloning homogener dan de index zullen verdelen - steek gerust uw vinger op en geef eens een paar praktische voorbeelden hoe dat juist in zijn werk zal gaan.

Er zijn trouwens ook winnaars van de index: gaande van de bakker die zijn energie en grondstoffen significant heeft zien dalen, de freelancer die voor een klant werkt die niet kan rekenen en gewoon de index van 10-12% heeft aanvaard, de bedrijven met sterke prijszettingskracht die gewoon de kosten en wat extra winsten hebben doorgedrukt - dat laatste is trouwens een heel ongelijk speelveld en niet iedereen heeft de luxe of het geluk te werken bij een dergelijke werkgever.

Er zijn trouwens ook winnaars van de index: gaande van de bakker die zijn energie en grondstoffen significant heeft zien dalen, de freelancer die voor een klant werkt die niet kan rekenen en gewoon de index van 10-12% heeft aanvaard, de bedrijven met sterke prijszettingskracht die gewoon de kosten en wat extra winsten hebben doorgedrukt - dat laatste is trouwens een heel ongelijk speelveld en niet iedereen heeft de luxe of het geluk te werken bij een dergelijke werkgever.
Maar die werkgevers houden eveneens de koek voor zichzelf liefst zo groot mogelijk en zetten de rem op opslagen/bonussen met als excuus de indexatie van de lonen ;).

Ik heb klanten woekerwinsten zien registreren de voorbije 2-3 jaar. Gratig meegeprofiteerd van de schaarste, prijsstijgingen en absurde vraag tijdens de coronacrisis. Het zijn de werknemers die die verhoogde werkdruk opgevangen hebben. Vandaag krijgen die werknemers de boodschap ‘je mag blij zijn met uwen index en dat je in tijden van recessie werk hebt’.
Heb er zelf zien passeren die tijdens hun woekerwinsten de tijdsregistratie hebben afgevoerd en vervangen door 40-urenweek (met 12 adv-dagen) omdat de te recupereren overuren te hoog opliepen. Die werknemers hebben ongeziene prestaties geleverd tot en met vorig jaar, vandaag krijgen die de boodschap dat er 15% besparingen worden doorgevoerd en ze vb niet langer een mobiel toestel van de werkgever toegekend krijgen… de woekerwinsten zijn intussen doorgeschoven naar de buitenlandse groep.

Door de inflatie is over het algemeen alles toch duurder geworden. Ik vind het wat te eng om enkel naar uw energiekosten/ maandelijkse boodschappen en woning te kijken.

Restaurant, frietjes van de frituur, werken in uw woning/tuin, brandverzekering, kledij, reizen, internet, elektronica, dierenartsbezoek, hobby’s etc etc
Moest je de volledige optelsom maken zal de ‘winst’ beperkt zijn. Mensen onderschatten vaak waar hun loon allemaal naartoe gaat.
Dat zit niet allemaal vervat in de index maar het leven is over het algemeen wel gevoelig duurder geworden.

Iedereen indexeert hun prijzen, maar weinigen bieden van’t jaar ruimte voor opslag of bonussen. De koek voor de aandeelhouders moet jaarlijks blijven groeien, maar de mensen die die koek mogelijk maken moeten tevreden zijn met een index die hun levensstandaard status quo houdt.. ik ben het daar niet mee eens. Het wordt meer dan duidelijk dan heel dat corporate circus niet meer werkt.
Inderdaad. En wie de afgelopen jaren een variabele interest voet gekozen heeft, zal nu ook een stuk duurder af zijn.

Best vreemd dat er hier bedragen rondgaan voor indexatie te limiteren tot 2500 € ofzo, dat is een hongerloon hé mannekes - net zoals 4000 of 5000 € geen hoog loon is - daarmee ben je gewoon iets meer op je gemak: een mindere sukkelaar zeg maar.
Met 5000 zit je toch al in de top 20%:

Het mediaanloon bedraagt 3.550 euro. Dat betekent dat 50% van de werknemers maximaal 3.550 euro verdient, terwijl de andere helft een hoger salaris in de wacht sleept. De grootste groep, 69% van alle werknemers, verdient een bedrag dat zich situeert tussen de 2.000 euro en de 4.250 euro bruto per maand. 10% van alle werknemers verdient op maandbasis minder dan 2.334 euro bruto. Aan de andere kant van het spectrum verdient 10% van de loontrekkenden meer dan 5.991 euro bruto.

Het mediaanloon bedraagt 3.550 euro. Dat betekent dat 50% van de werknemers maximaal 3.550 euro verdient, terwijl de andere helft een hoger salaris in de wacht sleept. De grootste groep, 69% van alle werknemers, verdient een bedrag dat zich situeert tussen de 2.000 euro en de 4.250 euro bruto per maand. 10% van alle werknemers verdient op maandbasis minder dan 2.334 euro bruto. Aan de andere kant van het spectrum verdient 10% van de loontrekkenden meer dan 5.991 euro bruto.

5000 bruto nu is gewoon de 4000 bruto van 2 jaar geleden. Dat is echt geen toploon meer.

5000 bruto nu is gewoon de 4000 bruto van 2 jaar geleden. Dat is echt geen toploon meer.
"Toploon" is dan ook een kwalitatieve term zonder duidelijke definitie natuurlijk, als je daarmee CEO's bedoelt zal er weinig volk dat kunnen bereiken. Maar ik zou het precies toch geen "mindere sukkelaar" noemen, gezien de cijfers van @Pan.

Index wordt verkocht als opslag dus?
As usual zou ik dan zeggen. 't Is pretty much zo geweest de laatste paar jaar. Dat waren idd wel hoge indexeringsjaren.

't Is nu wel zo dat ze (eindelijk) ADV dagen gaan beginnen voorzien. Ze gaan dat echter doen door een ons een nieuw contract 'met behoud van voorwaarden' voor te schotelen.

Iemand een gedacht of dit impact kan hebben op anciënniteit?
Wettelijk gezien dus. We krijgen geen loon, noch verlof o.b.v. anciënniteit, maar ontslag/opzeg termijn/vergoeding wordt natuurlijk wettelijk vastgelegd o.b.v. aantal jaren dienst.

Vrouw heeft de job geaccepteerd. Het gaat dus over een functie binnen de EU. Als ambtenaar, naast salaris zijn de voordelen wat beperkt: gratis school, terugbetaling stage kinderen en korting aankoop wagen (dipl. sales) en 24 vakantiedagen ipv 20 zoals vermeld.
Vrouw begint in september nieuwe job, ik zal wat oppervlakkig info geven.

PERSONALIA
Leeftijd:
Opleiding: Professionele bachelor
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) :
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: wettelijk samenw.
Aantal kinderen ten laste: 2

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: ambtenaar
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): /
Huidige functie:
Anciënniteit: 0
Officiële aantal uren tewerkstelling: 40
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing):

3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): huidig : 2860
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3600 (extra familie premie en kindergeld)
Nettovergoedingen: /
13e maand (volledig/gedeeltelijk): /
BedrijfsGSM/laptop: gsm en laptop (enkel voor werk)
Maaltijdcheques: /
Ecocheques: /
Groepsverzekering (deel werkgever%): /
Hospitalisatieverzekering: ja
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): /

4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: hoofdstad
Afstand woon/werk in km's: 20
Afstand woon/werk in tijd: 35
Eigen auto nodig voor het werk: /
Verplaatsingsvergoedingen: /
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): /

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 20
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): /
Vakantiedagen (andere extra): /
Vrijheid om verlof te nemen: ja,
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: dagwerk
Glijdende werkuren: tussen 8 en 18h
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: geen idee
Hoe vaak overuren te presteren: /
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen: ja
Telewerk (buiten corona-periode): ja 50%
Verantwoordelijkheid over personeel: geen

Met die bovengrens van 5k is dat niet slecht natuurlijk, maar het is niet dat je daarmee iemand bent die de toegenomen kosten niet voelt of omgekeerd, die de invloed van de index niet merkt. Het is ook de top 20% ....van de loontrekkenden. Jaar na jaar hebben deze looncijfers ook wat minder waarde door allerhande toevoegingen aan het loon - de oefening word steeds moeilijker om een representatief beeld te krijgen van "het loon van de werknemer".

Maar ik ben dus wel een voorstander van de automatische index, om de extremen af te toppen of juist te beschermen zijn andere mogelijkheden. Naast de loonkost is er ook een beter behoud van de consumptie - toch ook een zorg minder voor heel wat bedrijfsactiviteiten. Het is wel opletten met typische bedrijven die in een internationale context opereren - dat is een achilleshiel van het systeem - maar ook daar zijn wat maatregelen voor handen - en mss nog nodig in de toekomst.

Als je kijkt naar Duitsland met hun sectorakkoorden - dat is geen automatische index zoals hier maar het resultaat is redelijk vergelijkbaar.

Met die bovengrens van 5k is dat niet slecht natuurlijk, maar het is niet dat je daarmee iemand bent die de toegenomen kosten niet voelt of omgekeerd, die de invloed van de index niet merkt. Het is ook de top 20% ....van de loontrekkenden. Jaar na jaar hebben deze looncijfers ook wat minder waarde door allerhande toevoegingen aan het loon - de oefening word steeds moeilijker om een representatief beeld te krijgen van "het loon van de werknemer".

Maar ik ben dus wel een voorstander van de automatische index, om de extremen af te toppen of juist te beschermen zijn andere mogelijkheden. Naast de loonkost is er ook een beter behoud van de consumptie - toch ook een zorg minder voor heel wat bedrijfsactiviteiten. Het is wel opletten met typische bedrijven die in een internationale context opereren - dat is een achilleshiel van het systeem - maar ook daar zijn wat maatregelen voor handen - en mss nog nodig in de toekomst.

Als je kijkt naar Duitsland met hun sectorakkoorden - dat is geen automatische index zoals hier maar het resultaat is redelijk vergelijkbaar.
Goh, die cijfers geven altijd ergens een beetje een vertekend beeld eh. Altijd al zo geweest

Iemand die 4K heeft, maar ook een wagen/tankkaart (of laadpas) + MC's + KEW vergoeding zal beter af zijn dan iemand met straight up 5K bruto & geen voordelen.
Terwijl de overheid een vrij grote WG is in BE, maar in feite zo goed als geen extralegale voordelen biedt. 't Is daar voornamelijk bruto & mss een trein abbo, maar véél meer verlof.
Voor wat ik hoor zijn de multinationals ook niet echt de grootste voorstander van de typische loonoptimalisatie spelletjes 'op z'n Belgisch'.

Uiteraard is de wagen nog steeds ergens het zwaarst doorwegende extralegaal voordeel.
Het 'alternatief' voor de wagen, zijnde 't mobiliteitsbudget, kan bv. ook heel interessant zijn als je in die situatie zit dat je er uw hypotheek/huur mee mag betalen elke maand.

Define "toploon". Voor mij is een toploon is een loon waarmee je goed rondkomt en je uzelf toch niet in de vernieling werkt.
Ik weet dat dit (show-off)topic nogal de indruk kan wekken dat iedereen 3500+ netto heeft zonder stress, overuren en werken om de hoek, maar dat is de realiteit toch niet. Een "toploon" gaat in de regel toch gepaard met serieuze consequenties op persoonlijk vlak.

Voor mij nog niet relevant aangezien ik nog maar juist in m'n eerste job zit (die weliswaar, als ik vergelijk met studie-/leeftijdsgenoten/vrienden, ook al heel goed verdient), maar als ze aan mij de keuze moesten geven: 3000 netto met een 9-5 zonder (veel) stress en 'deconnectie' na uw uren, of 5000 netto waar het werk nooit gedaan is en er constant gerush is, dan weet ik het wel.
Ik hoef geen kinderen, heb geen zak interesse in fancy wagens, wil geen villa en mijn enige dure 'hobby' is reizen. Zelfs al verdient de partner dan 'maar' 2000 netto, dan nog verdien je als huishouden 5000 netto per maand. Kan je toch al een heel goed leventje met voldoende vrije tijd mee leiden (/lijden).
Laat de anderen maar leven om te werken, mij niet gelaten.

En de gevolgen van hun eigen wanbeleid doorschuiven naar werkgevers is idd veel makkelijker
Nu goed mij niet gelaten ik heb hoger brutoloon (en minder nettovoordelen) tov collega's dus hoe meer indexatie hoe beter!

Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Want ik zie de boodschap eigenlijk niet.

Define "toploon". Voor mij is een toploon is een loon waarmee je goed rondkomt en je uzelf toch niet in de vernieling werkt.
Ik weet dat dit (show-off)topic nogal de indruk kan wekken dat iedereen 3500+ netto heeft zonder stress, overuren en werken om de hoek, maar dat is de realiteit toch niet. Een "toploon" gaat in de regel toch gepaard met serieuze consequenties op persoonlijk vlak.

Voor mij nog niet relevant aangezien ik nog maar juist in m'n eerste job zit (die weliswaar, als ik vergelijk met studie-/leeftijdsgenoten/vrienden, ook al heel goed verdient), maar als ze aan mij de keuze moesten geven: 3000 netto met een 9-5 zonder (veel) stress en 'deconnectie' na uw uren, of 5000 netto waar het werk nooit gedaan is en er constant gerush is, dan weet ik het wel.
Ik hoef geen kinderen, heb geen zak interesse in fancy wagens, wil geen villa en mijn enige dure 'hobby' is reizen. Zelfs al verdient de partner dan 'maar' 2000 netto, dan nog verdien je als huishouden 5000 netto per maand. Kan je toch al een heel goed leventje met voldoende vrije tijd mee leiden (/lijden).
Laat de anderen maar leven om te werken, mij niet gelaten.
Je spreekt hier wel nog steeds over serieuze bedragen eh man. Als jij in jouw jonge leeftijd al >3K netto hebt, dan ben je goe bezig. Maar dat is al vrij ver v/d norm.
3K netto spreken we toch al over >5K bruto eh (5100 EUR). En voor 5K netto te hebben zou dat al >10K bruto moeten zijn (10.074 EUR blijkbaar).
-> Cijfers via snel even langs hier te passeren -> https://www.jobat.be/nl/art/hoeveel-blijft-er-van-mijn-brutoloon-netto-over

Over 't algemeen gaan de mensen meer verdienen naar gelang men ouder wordt. In BE, zeker bij de overheid, is anciënniteit nl. een groot onderdeel v/d loonbepaling.
Dus ik veronderstel dat de top 20% dan ook voornamelijk mensen zal bevatten die al wat leeftijd hebben en weinig tot geen 18-25ers.

Je spreekt hier wel nog steeds over serieuze bedragen eh man. Als jij in jouw jonge leeftijd al >3K netto hebt, dan ben je goe bezig. Maar dat is al vrij ver v/d norm.
3K netto spreken we toch al over >5K bruto eh (5100 EUR). En voor 5K netto te hebben zou dat al >10K bruto moeten zijn (10.074 EUR blijkbaar).
-> Cijfers via snel even langs hier te passeren -> https://www.jobat.be/nl/art/hoeveel-blijft-er-van-mijn-brutoloon-netto-over

Over 't algemeen gaan de mensen meer verdienen naar gelang men ouder wordt. In BE, zeker bij de overheid, is anciënniteit nl. een groot onderdeel v/d loonbepaling.
Dus ik veronderstel dat de top 20% dan ook voornamelijk mensen zal bevatten die al wat leeftijd hebben en weinig tot geen 18-25ers.

Ah ja, maar ik ben volledig akkoord dat 3000 netto ook al een heel mooi bedrag is, zeker vergeleken met de mediaan. Alleen, dat is anno 2023 voor iemand met een sterk kwantitatieve master nu niet uitzonderlijk eh.

Ik heb mijn loon anderhalve maand geleden zoiets gepost (dus nog voor ik begon te werken). Ik heb iets meer dan aanvankelijk gedacht (ik berekende het met de verkeerde indexatiecoëfficiënt). Ik verdien ietsje minder dan een A2 bij de federale overheid, maar wel met maaltijdcheques, gsm-abonnement en meer premies. Ben sowieso heel tevreden dat ik al zoiets verdien als pas afgestudeerde.

Dat hun wanbeleid tot hoge loonkost en hoge inflatie geleid heeft en wie mag dat betalen? Jawel de werkgevers

De overheid heeft volgens u de hoge inflatie gecreëerd? 😂 De inflatie is volledig het gevolg van logistieke problemen tijdens corona en de oorlog in Oekraïne.

En die hoge loonkost is maar gedeeltelijk het gevolg van wanbeleid. Dat we zo'n grote overheid (genre Zuid-Europese landen) hebben is een ideologische keuze geweest uit het verleden. Hetgeen wat wel wanbeleid is, is de waanzinnig inefficiënte overheidsstructuur.

De overheid heeft volgens u de hoge inflatie gecreëerd? 😂 De inflatie is volledig het gevolg van logistieke problemen tijdens corona en de oorlog in Oekraïne.

En die hoge loonkost is maar gedeeltelijk het gevolg van wanbeleid. Dat we zo'n grote overheid (genre Zuid-Europese landen) hebben is een ideologische keuze geweest uit het verleden. Hetgeen wat wel wanbeleid is, is de waanzinnig inefficiënte overheidsstructuur.
Inflatie was hier pak hoger dan in andere landen, oa door wanbeleid ja

Maar België zit momenteel wel een stuk onder de gemiddelde inflatie in de Eurozone. Dus je kan nog maar weinig uitspraken doen aangezien het er op lijkt dat het ene land gewoon z'n piek vroeger ziet vallen dan het andere land.

Ah ja, maar ik ben volledig akkoord dat 3000 netto ook al een heel mooi bedrag is, zeker vergeleken met de mediaan. Alleen, dat is anno 2023 voor iemand met een sterk kwantitatieve master nu niet uitzonderlijk eh.

Ik heb mijn loon anderhalve maand geleden zoiets gepost (dus nog voor ik begon te werken). Ik heb iets meer dan aanvankelijk gedacht (ik berekende het met de verkeerde indexatiecoëfficiënt). Ik verdien ietsje minder dan een A2 bij de federale overheid, maar wel met maaltijdcheques, gsm-abonnement en meer premies. Ben sowieso heel tevreden dat ik al zoiets verdien als pas afgestudeerde.

Het is 2700€ netto voor een starter (4300€ bruto).
Ik heb 12 jaar ervaring/anciënniteit en zit ongeveer aan 3500€ netto.

3000€ netto is als startloon dus effectief wel uitzonderlijk. 2300 - 2500 lijkt mij meer de hedendaagse norm.

Wil dus zeggen dat er op 12 jaar +/- 700€ is bijgekomen. Al kwam je vroeger niet zo gemakkelijk in aanmerking voor een A2 als startloon voor een kwalitatieve master. Door de war on talent heeft men bij de overheid ook wat inflatie gehad. Ik ben nog gestart als A1 aan 1750€ netto ipv als A2 aan 2000€ netto (en destijds 3.2k bruto)

Hij heeft natuurlijk wel een stukje gelijk. De indexatie zorgt er nu eenmaal voor dat je sneller de inflatie volgt. Bij de andere systemen krijg je die pieken uitgespreid in de toekomst. En ben je dus langer eraan onderhevig aan prijsschokken.

echter, zie volgende.

Neen heeft noegabollen te maken met wanbeleid. Dit is gewoon de logica. Indien de inflatie 12% is en dan 6% en dan 3% ga je in België na een jaar die exacte inflatiecijfers zien.
Bij de systemen die geen automatische indexatiesysteem hebben ga je eerder 9%, 7%, 4%, 4% zien. Dus zoals hierboven gezegd uitgespreid in de tijd. (niet exact, puur hypothetisch)

Juist doordat de werknemers die sterk zijn de verhoging krijgen. Degenen die een zwakke positie hebben dit pas effectief in de toekomst via stakingen en dergelijke kunnen afdwingen.

Maar dit is niet iets waar wij zelf iets aan kunnen doen. Wij ondergaan hier gewoon wereldfenomenen. Al vraag ik wel even af of je wat voorbeelden kunnen geven van dit wanbeleid. Want ik kan mij er niet echt voorstellen die leiden tot inflatie.

Ik zal niet ontkennen dat er geen wanbeleid zal zijn. Maar dat die door ons tot onze inflatiecijfers hebben geleid. Dat zie ik niet.

Zit een beetje in een dilemma,.
Zonet een bod gekregen voor een job als 'project consultant' maar voor een tijdelijke opdracht, in die zin dat ik zou werken als "tijdelijke backup" van de "echte" project consultants vanwege de extra drukte voor een specifieke klant t.e.m. eind dit jaar.
Het betreft hier wel een contract van onbepaalde duur, ook al is het werk zelf dus van bepaalde duur...

Salarispakket
----------------------------------
Brutoloon: 3400 euro/maand

Maaltijdcheques van 8 euro/gewerkte dag
Groeps- en hospitalisatieverzekering
Eindejaarspremie (volgens voorwaarden paritair comité + vanaf 6 maanden anciënniteit)
Ecocheques twv € 250/jaar
De "echte" project consultants krijgen evenwel ook een bedrijfswagen met onbeperkte tankkaart, netto onkostenvergoeding en een gsm-abonnement maar een iets lager brutoloon vermoed ik dan? Woon-werkverkeer me de auto (hetgeen ik niet heb) zou ca. 30 minuten zijn. Met het OV: iets meer dan een uur (best case scenario).

Heb zelf ca. 7j anciënniteit en de klant zelf was tijdens en na het interview o.b.v. de feedback van de recruiter erg geïnteresseerd, vandaar dus het loonvoorstel. Heb evenwel geen diploma, enkel 2 jaartjes TEW.

Is dit loonvoorstel fair of eerder aan de lage kant? Ik zou graag een bedrijfswagen willen maar de recruiter zelf zei dat "dit niet mogelijk is omdat dit enkel voor deze opdracht zou zijn."

What do I do?

Zit een beetje in een dilemma,.
Zonet een bod gekregen voor een job als 'project consultant' maar voor een tijdelijke opdracht, in die zin dat ik zou werken als "tijdelijke backup" van de "echte" project consultants vanwege de extra drukte voor een specifieke klant t.e.m. eind dit jaar.
Het betreft hier wel een contract van onbepaalde duur, ook al is het werk zelf dus van bepaalde duur...

Salarispakket
Brutoloon: 3400 euro/maand

Maaltijdcheques van 8 euro/gewerkte dag
Groeps- en hospitalisatieverzekering
Eindejaarspremie (volgens voorwaarden paritair comité + vanaf 6 maanden anciënniteit)
Ecocheques twv € 250/jaar
De "echte" project consultants krijgen evenwel ook een bedrijfswagen met onbeperkte tankkaart, netto onkostenvergoeding en een gsm-abonnement maar een iets lager brutoloon vermoed ik dan? Woon-werkverkeer me de auto (hetgeen ik niet heb) zou ca. 30 minuten zijn. Met het OV: iets meer dan een uur (best case scenario).

Heb zelf ca. 7j anciënniteit en de klant zelf was tijdens en na het interview o.b.v. de feedback van de recruiter erg geïnteresseerd, vandaar dus het loonvoorstel. Heb evenwel geen diploma, enkel 2 jaartjes TEW.

Is dit loonvoorstel fair of eerder aan de lage kant? Ik zou graag een bedrijfswagen willen maar de recruiter zelf zei dat "dit niet mogelijk is omdat dit enkel voor deze opdracht zou zijn."

What do I do?
Wat houdt het project in? Wat is uw inhoudelijke kennis/ervaring? (IT/finance/logistisiek/marketing/hr..)

Terug
Bovenaan