Wat heb jij vandaag gepresteerd?

Ik zou graag mijzelf feliciteren met het feit dat de was die ik zondagavond had ingestoken (en ondertussen 2x opnieuw gewassen wegens vergeten en muf) in de droogkast is geraakt! Vermoedelijke aankomstdatum in de kasten, 31 oktober 2021 (optimistisch gezien)

Ik zou graag mijzelf feliciteren met het feit dat de was die ik zondagavond had ingestoken (en ondertussen 2x opnieuw gewassen wegens vergeten en muf) in de droogkast is geraakt! Vermoedelijke aankomstdatum in de kasten, 31 oktober 2021 (optimistisch gezien)
Ik haat het als dat gebeurt (als ik dus vergeet om de was deels op te hangen op het rekje en de rest in de droogkast te steken).
Gelukkig is dat ondertussen al eventjes geleden.

Glasje heeft idd een zeer mooie en aangename stem.:love:
Had het mij helemaal anders ingebeeld haha heel apart als je dan de stem erbij hoort.

Theoretisch gisteren. Gewerkt van 7u30 tot 15u30, daarna mijn eerste les boekhouding van de masteropleiding waaraan ik ben begonnen bijgewoond van 17u tot 21u. Nog steeds gemotiveerd!

Eindelijk, na heel mijn leven single te zijn (35 jaar), iemand gevonden... En dan nog hier op BeyondGaming.
Eindelijk, na twee relaties met veel problemen, iemand gevonden waarmee ik het gevoel heb dat het goed zit; héél goed zelfs. Dat hij zelfs mijn beste vriend is.
Voor de eerste keer in mijn leven... En dan nog hier op BeyondGaming.

;)

Eindelijk, na heel mijn leven single te zijn (35 jaar), iemand gevonden... En dan nog hier op BeyondGaming.

Eindelijk, na twee relaties met veel problemen, iemand gevonden waarmee ik het gevoel heb dat het goed zit; héél goed zelfs. Dat hij zelfs mijn beste vriend is.

;)

Ik zie geen enkel verband! 😇

Gefeliciteerd aan beide! 💪

;)

Hoe gaat dat in zijn werk?
Gewoon in de DMs duiken?

;)

Amaai tof voor jullie beide, en zo toevallig. Mogen we ook weten wie van BG?

Niet iedereen die nog geen relatie had, is maagd...
En niet iedereen die wél al relaties had, is ontmaagd! Zo kortzichtig had ik jou niet verwacht, jongedame!
:nono::nono:

Slechts kleine, verwaarloosbare details zijn dat...

🤫

Terug
Bovenaan