Wat heb jij vandaag gepresteerd?

Het is niet echt een prestatie van enkel vandaag. Maar sinds ongeveer middernacht ben ik exact één jaar gestopt met roken. En dan heb ik het over zowel sigaretten als cannabis. Ik zat al een tijdje verveeld met mijn rookgedrag, maar het gebrek aan sociale contacten door de coronamaatregelen heeft me de beslissing om te stoppen uiteindelijk doen nemen. Ik had een gevoel van nu of nooit, omdat ik zeker in de eerste maanden weinig tot niet in situaties zou terecht komen waar de verleiding weer zou toeslaan. En dat heeft absoluut geholpen. Ondertussen kom ik weer wekelijks bij vrienden die wel nog roken. En het levert geen problemen op. Ik ben oprecht zeer blij met mezelf :)
 
Naast mijn Key User award dit jaar ben ik voor de EMEA region ook number 1 met het team qua support.

99% op de satisfaction survey gehaald (region average 82%, worldwide average 76%)

Wel een beetje fier, en zeker op mijn jongens.
We zullen u een zekere M. Jagger eens moeten doorsturen, die mens zoekt al 50 jaar satisfaction en duidelijk in de verkeerde hoek!
 
Héél veel goesting gehad om Chinees te bestellen, maar toch sterk van karakter geweest en nu maken we gigantisch saaie kipfilets met gigantisch saaie patatten met gigantisch saaie paddestoelen. Dat wordt met tegenzin eten. Maar toch een heuse prestatie.
 
De nieuwe Venom gekeken.
The Great train robbery gekeken.
Het volledig eerste seizoen van Chuck.
Ben wel murw nu. Wou sebiet nog naar de darts gaan kijken maar ik denk dat ik halverwege in slaap ga vallen.
En dan krijg ik net een smske met de melding dat ik hoog risico contact ben.
Blijkbaar heeft 1 vd collega's waar we mee zijn gaan uit eten op vrijdag positief getest.
Begint al die zever met die PCR testen en wachten op de uitslag weer van voor af aan.
Dat worden dus weer minimum 2 dagen Netflix en Prime. Als 't zo door gaat moet ik m'n abo op Disney+ gaan hernieuwen.
Op't werk gaan ze weeral lachen als ik die sms ga doorsturen naar de personeelsdienst.
 
Als top5 poster heb ik hier vandaag het forum weer rechtgehouden.

michelle-tanner-strong.gif
 
4 kinderen kunnen entertainen tijdens een zeer regenachtig weekend, zonder overdreven schermtijd erbij te betrekken. Ben op. Gelukkig morgen weer gaan werken! 😅
 
Naar de voetbal geweest en geen alcohol gedronken omdat ik serieuze nadorst en wilde doordrinken. Jup, ik begrijp idd wat niet-alcoholdrinkers moeten ervaren.
 
Vandaag op tijd opgestaan om om 10 uur bij de personeelsdienst van het werk te zijn, dit aangezien het gisteren na 3 uur 's nachts was.
 
- Opgestaan

- Mezelf nuttig bezig gehouden want echt iedereen heeft vandaag zijn meeting gecancelled last minute (4 meetings goed voor 7u)
- Een poging om mijn banden te wisselen in de garage, maar nadat ze mijn banden eraf gehaald hebben beseften ze dat ze nog niet aanwezig waren en pas morgen aankomen

- Een pintje gedronken
 
Al een hele uitdaging om als werkende mens een afspraak te kunnen krijgen hier in Gent. 18de ga ik nog eens plasma geven.
Ik krijg daar dienstvrijstelling voor, vroeger een halve dag, nu de duurtijd om naar daar te rijden en bloed te geven.
Doet me er wel aan denken dat ik dringend nog eens een afspraak moet maken (ga zo'n 4 keer per jaar).
 
Terug
Bovenaan