Wat heb jij vandaag gepresteerd?

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Dat we bijzondere leden hebben, hoef je ons niet te vertellen. Maar hoe bijzonder precies, dat mag je ons wel vertellen!

Hier en daar komen we via via te weten dat een member een opmerkelijke prestatie heeft geleverd, en dat wordt te weinig in de bloemetjes gezet.

Dus of het nu gaat om het Belgisch record hotdogvreten, een laprecord op een circuit, voor het eerst je doelgewicht bereikt, je hebt een kanjer van een komkommer gekweekt of bent in de krant gekomen met je hobby, deel het hier! En als je dat wilt, delen we het ook op onze andere kanalen (uiteraard alleen vrijwillig).

Genomineerd worden is natuurlijk ook altijd leuker dan zelf nomineren, dus als je toevallig weet hebt van een leuke prestatie van iemand van de community, aarzel zeker niet! Wil je liever anoniem blijven, dan kun je het ons altijd in pm laten weten of via het contactformulier, en dan posten wij het hier zonder verwijzing naar je nick.
 
Mee geweest op sportdag met een battalion 14 jarigen. Zeer aangenaam verrast geweest door de inzet en de team spirt. En de energie, jeezes, red bull is er niks bij.
Op zich geen mega-prestatie maar bon.
 
Na een slecht begin .. wagen in panne en banden van fiets natuurlijk stuk wegens slecht onderhoud .. dan maar van thuis uit gewerkt en toch nog redelijk véél werk verzet.

Héél de dag in paniek geweest en mij erg slecht gevoelt, druk druk druk op het werk en alle uitleg van de collega's was Chinees vandaag!
Maar de balans was uiteindelijk positief, ook al moet ik het Chinees vraagstuk nog oplossen. :tongue:
 
Ons moeder relatief succesvol leren werken met ne smartphone. Ik mag nog een marathon lopen op 1 hand terwijl ik het volledige oeuvre van Willy Sommers achterstevoren zing in het Zweeds, straffer dan dit gaat mijn jaar niet meer worden.
Dat dacht ik rond vaderkesdag ook... Blijkt dat ik 2wekelijks nog eens de basis moet herhalen 😂
(aan mijn vader dan nog, die vroeger ècht wel een techneut was! En nu zucht dat hij zijn ouwe klaptelefoontje toch wel mist...)
 
Dat dacht ik rond vaderkesdag ook... Blijkt dat ik 2wekelijks nog eens de basis moet herhalen 😂
(aan mijn vader dan nog, die vroeger ècht wel een techneut was! En nu zucht dat hij zijn ouwe klaptelefoontje toch wel mist...)
ik ben ook voorbereid op seg en hoe moest ik nu weer bellen.
 
Naar de winkel geweest achter chips met paprika voor de babysitter.
Thuisgekomen met van alles en nog wat, maar geen chips met paprika.

Of is 't niet in de zin van: waar ben je nu weer in geslaagd?
 
Niets bijzonders maar voor mij een kleine overwinning. Heb deze ochtend mezelf overtroffen met squatten. Deze fat ass heeft zomaar fkes 200 squats achter elkaar gedaan. 100 met gedichtjes, 3 minuten stretchen dan 100 zonder.
Dus bij deze nomineer ik mezelf tot de queen der squats. 👸
Veel boeiender dan dit gaat het niet worden, helaas.😕
 
Niets bijzonders maar voor mij een kleine overwinning. Heb deze ochtend mezelf overtroffen met squatten. Deze fat ass heeft zomaar fkes 200 squats achter elkaar gedaan. 100 met gedichtjes, 3 minuten stretchen dan 100 zonder.
Dus bij deze nomineer ik mezelf tot de queen der squats. 👸
Veel boeiender dan dit gaat het niet worden, helaas.😕
Vanuit het oogpunt van progressie ben je daar wel niet zoveel mee, dan kan je beter een gewicht aankopen dat je kan verstellen en daarmee opbouwen (tot een redelijk aantal, dat echt lager ligt, 6x6 ofzo) en dan verzwaren. Rinse and repeat.

Als we dan toch eens mogen stoefen, het was vandaag niet, maar als het eens wedstrijd is squat ik wel zo'n 260 kg, bankdruk ik zo'n 160 kg, en deadlift ik zo'n 290 kg. Waarmee ik trouwens geen sukkelaar ben maar ook verre van uitzonderlijk. De kracht van consistent niets beter te doen hebben dan met gewichten sleuren zeker.
 
Vanuit het oogpunt van progressie ben je daar wel niet zoveel mee, dan kan je beter een gewicht aankopen dat je kan verstellen en daarmee opbouwen (tot een redelijk aantal, dat echt lager ligt, 6x6 ofzo) en dan verzwaren. Rinse and repeat.

Als we dan toch eens mogen stoefen, het was vandaag niet, maar als het eens wedstrijd is squat ik wel zo'n 260 kg, bankdruk ik zo'n 160 kg, en deadlift ik zo'n 290 kg. Waarmee ik trouwens geen sukkelaar ben maar ook verre van uitzonderlijk. De kracht van consistent niets beter te doen hebben dan met gewichten sleuren zeker.

Ik zal dan maar niet vertellen hoeveel gewicht ik gebruikte. :shy:
Vind het oprecht een knappe prestatie van je hoor maar het is niet mijn ambitie om die richting op te gaan. Ik probeer dat extra zwangerschapsgewicht van bijna 4 jaar geleden weg te werken zonder dat alles plat wordt.
 
Vanuit het oogpunt van progressie ben je daar wel niet zoveel mee, dan kan je beter een gewicht aankopen dat je kan verstellen en daarmee opbouwen (tot een redelijk aantal, dat echt lager ligt, 6x6 ofzo) en dan verzwaren. Rinse and repeat.

Als we dan toch eens mogen stoefen, het was vandaag niet, maar als het eens wedstrijd is squat ik wel zo'n 260 kg, bankdruk ik zo'n 160 kg, en deadlift ik zo'n 290 kg. Waarmee ik trouwens geen sukkelaar ben maar ook verre van uitzonderlijk. De kracht van consistent niets beter te doen hebben dan met gewichten sleuren zeker.
Toon eens een foto van uw lichaam.
 
Ik zal dan maar niet vertellen hoeveel gewicht ik gebruikte. :shy:
Vind het oprecht een knappe prestatie van je hoor maar het is niet mijn ambitie om die richting op te gaan. Ik probeer dat extra zwangerschapsgewicht van bijna 4 jaar geleden weg te werken zonder dat alles plat wordt.
Het punt dat hij gewoon aanhaalt is dat je beter met gewicht (in stijgende lijn) die oefening doet ipv de hoeveelheid te vergroten.
Je hebt meer resultaat met groter gewicht en kleinere sets dan altijd zelfde gewicht en gewoon meer sets.
Een gewichtsvest is daar eigenlijk nog het beste voor.
 
Toon eens een foto van uw lichaam.
Yeah, no, ik ben niet echt voor van die spiegel-selfies.

Ik zal dan maar niet vertellen hoeveel gewicht ik gebruikte. :shy:
Vind het oprecht een knappe prestatie van je hoor maar het is niet mijn ambitie om die richting op te gaan. Ik probeer dat extra zwangerschapsgewicht van bijna 4 jaar geleden weg te werken zonder dat alles plat wordt.
Wat @Monkytiger zegt, het is gewoon efficiënter om je gewicht te verhogen dan maar blijven meer herhalingen te doen (dat zijn trouwens ook andere spiervezels). Mensen, zeker vrouwen, worden ook niet plots een of andere hulkfiguur. Het is ook tijdsbesparend hé.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal dan maar niet vertellen hoeveel gewicht ik gebruikte. :shy:
Vind het oprecht een knappe prestatie van je hoor maar het is niet mijn ambitie om die richting op te gaan. Ik probeer dat extra zwangerschapsgewicht van bijna 4 jaar geleden weg te werken zonder dat alles plat wordt.
Ik snap de reactie, maar het gaat je effectief ook voor jouw doelstelling sneller/beter resultaat geven om minder repetities te doen met gewicht, maar alvast wel chapeau voor het doorzettingsvermogen!
 
2 weken geleden de gordel uitgereden. Ok, tov al die wielertoeristen valt dat in het niets maar was toch tevreden met mijn zware trekkingsfiets 😎 Al staat het record op 1 dag wel op 145km.

Al blijft de leukste prestatie wel een rondje fietsen doorheen Scandinavia vertrekkend vanuit België (in totaal 7500km) (veel minder km’s per dag maar wel pak meer gewicht mee). Dat is wel al 2,5-3 jaar geleden :unsure:
 
Het punt dat hij gewoon aanhaalt is dat je beter met gewicht (in stijgende lijn) die oefening doet ipv de hoeveelheid te vergroten.
Je hebt meer resultaat met groter gewicht en kleinere sets dan altijd zelfde gewicht en gewoon meer sets.
Een gewichtsvest is daar eigenlijk nog het beste voor.

Ja dat is zeker zo.
Voor het geval dat ik ga blijven hangen dan ga ik dat zeker zo doen. Tijdsgebrek is het grootste probleem maar ik heb bijna mijn doel bereikt dan is het kwestie van onderhouden I guess. Bedankt allemaal voor de tips.💕

Ja @Sylverscythe plaats eens een foto van je lichaam!:frown:
 
2 weken geleden de gordel uitgereden. Ok, tov al die wielertoeristen valt dat in het niets maar was toch tevreden met mijn zware trekkingsfiets 😎 Al staat het record op 1 dag wel op 145km.

Al blijft de leukste prestatie wel een rondje fietsen doorheen Scandinavia vertrekkend vanuit België (in totaal 7500km) (veel minder km’s per dag maar wel pak meer gewicht mee). Dat is wel al 2,5-3 jaar geleden :unsure:
Leuk! Volgde je een bestaande fietsroute of alles zelf uitgezocht?
Zelf ook al verschillende fietsvakanties gedaan (frontlijnroute etc) en ben wel geïnteresseerd om ook eens het noorden te verkennen ;)
 
Terug
Bovenaan