Wat heb jij vandaag gekookt?

Ik ga voor het eerst zelf broodjes bakken ...

ga es een brioche broodje proberen maken voor home made burgers.
 
ja, aangezien in normale vleeskroketten en bitterballen sowieso amper vlees zit lijkt met het ook relatief makkelijk om vegetarische alternatieven te maken ;-)

ivm. vegetarische burgers: in de Aldi heb ik recent paprika/champignon burgers ontdekt. Aanrader!

Heb die paprika/champignonburgers es meegebracht: enige tip qua bereiding/bijhorendheden? Of gewoon tussen een bun kwakken, wat coctailsaus op en smikkelen maar?
 
Heb die paprika/champignonburgers es meegebracht: enige tip qua bereiding/bijhorendheden? Of gewoon tussen een bun kwakken, wat coctailsaus op en smikkelen maar?

Ik bak deze gewoon enkele minuten in de pan. Nog nooit tussen een broodje gestoken, ik eet dit meestal als vervanging in de klassieke aardappel/groente/vleesje combo wanneer ik geen zin heb in het vleesje dat de kinderen weer gekozen hebben :sarcastic:
 
ze ruiken koud toch al lekker :p

ga ze klaarmaken ze, ga wat ajuin bakken, en tussen ciabata broodje steken met wat coctailsaus... als ik op de geur afga gaat dat een prima combo worden
 
Damn :drool::drool::drool::drool:

Gekarameliseerde gebakken ajuin, coctail en die paprika champignon burger op een geroosterd ciabatabroodje

kxtyUE5.jpg
 
@Tomski ge kunt heel goed koken (of op zijn minst goed stagen voor foto's), maar tis echt wel cocKtail zuh manneke 🤨
 
Vers gemaakte bronchetten met frieten.

Het is gewoon foto van hoe groot ze eruit zien. Met verse paprika en verse ajuin.
Super simpel te doen eigenlijk, zou haast niet weten waarom je da nog zou kopen.
159010736-159574585898862-5557235905460457982-n.jpg
 
Terug
Bovenaan