Wat heb jij vandaag gekookt?

Simmentaler van 500 gr met zelf gesneden frietjes en de vriendin heeft bearnaise gemaakt.
 
Vers gemaakte bronchetten

159010736-159574585898862-5557235905460457982-n.jpg
Hip, dat koken met slachtafval, nu maken ze ook al satés van longen? :unsure:
 
Hier deze week mij nog eens gewaagd aan zelfgemaakte veggieburgers (na enkele niet 100% gelukte exemplaren).
Deze keer gebruik gemaakt van zoete aardappel, geroosterde paprika, groene peulboontjes, ajuin, look, tahin, bloem, panko en ne shitload aan kruiden.
In plaats van ze in de pan te bakken ze op een bakplaat met zo'n siliconenmatje in de oven gestoken.
Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Burgh, beyond burgers gekocht, zoals het hoort op een broodje, saus, sla en tomaat ertussen en.... Burgh.
Totaal niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Rook en voelde ook aan als een pakje nat kattenvoer toen ik de verpakking opende... De hond is wél heel enthousiast! 🙄
 
@KBE ik hoop dat ge ze niet buiten op de bbq hebt gesmeten, twas nogal koud, krijgt ge nog een brochitis.
 
Die nacho pizza.
Da stak toch wa tegen. Dan pak ik die 4-kazen wel volgende keer van de colruyt. 3 keer zo goed koop en zeker zo lekker.
 
Nog es snel een hamburgerke maken als lunch met die paprika champignonburgers. Man die zijn lekker. Nog wa experimentare met garnituur en sauzekes.
 
Nog es snel een hamburgerke maken als lunch met die paprika champignonburgers. Man die zijn lekker. Nog wa experimentare met garnituur en sauzekes.
Ik heb deze morgen ook nog eens 3 pakken gekocht in de Aldi. :coolbrows: Beter als veel "echte" burgers/vleesjes.
 
Ik heb deze morgen ook nog eens 3 pakken gekocht in de Aldi. :coolbrows: Beter als veel "echte" burgers/vleesjes.

Gewoon gemengd gehakt, een ajuin snipperen, wat oregano, een eitje, wat chapelure en wat tex mex chapelure (https://www.colruyt.be/nl/producten/paneermeel-tex-mex-kruiden-11480) en geen enkele van die gekochte burgers zijnde vegatarisch of vleesvervangers of voorgekochte vleesjes kan daar tegenop.

ipv daar een pak geld neer te tellen voor wat voorverpakte burgers :p.
 
Terug
Bovenaan