Dat mag altijd.Np, als je het volledig recept van beide wil, kan ik gerust wel een lijstje maken.
Zitten hier nog met pompoenen in den diepvries die moeten verwerkt worden.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mag altijd.Np, als je het volledig recept van beide wil, kan ik gerust wel een lijstje maken.
Zitten hier nog met pompoenen in den diepvries die moeten verwerkt worden.Ik zet de oven op 190° dan 40 min 1 kant, omdraaien en 40 min andere kant. Komt er altijd perfect uit. Vooral ook niet vergeten de kip met het vocht te bedruipen.Wat doe ik verkeerd?
Kip in de oven op 150 °C. Eruit wanneer borst een kerntemperatuur heeft van 70 °C, dijen 85 °C.
Geen krokante korst (vel) en vlees hangt nog heel vast. Wel heel sappig.
Ik heb dat de vorige keer wat op gevoel gedaan en had een krokante korst en vlees viel van het bot
Hogere temperatuur? Langer in de oven?
Sowieso zal ik de kip eens de dag voordien marineren in plaats van op het moment zelf.
De groenten/aardappelpartjes langs de kip waren wel top.
Hierbij de recepten:Dat mag altijd.Zitten hier nog met pompoenen in den diepvries die moeten verwerkt worden.

Thx! Zal de temperatuur en duurtijd eens aanpassen zoals je zegt.Ik zet de oven op 190° dan 40 min 1 kant, omdraaien en 40 min andere kant. Komt er altijd perfect uit. Vooral ook niet vergeten de kip met het vocht te bedruipen.
Kan zijn dat je die dan op iets meer dan de helft van de tijd die gaar krijgt. Ik steek die kip meestal in een ovenschaal op braadslee met deksel. Omdraaien moet dan wel, want anders bakt ni alles gezamelijk.Thx! Zal de temperatuur en duurtijd eens aanpassen zoals je zegt.
Kip staat op een houder met bier in, omdraaien hoeft dus niet.
A zo ne grote voorraad kleenex...

Ja, van hun dichtslibbende aderen.Zouden de medebewoners bij u thuis ooit Durven klagen??![]()
Oja zenne.Zouden de medebewoners bij u thuis ooit Durven klagen??![]()