Gisteren ne classic combo die ik van m'n grootmoeder geleerd heb: wortelpuree met stoofvlees.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee of ze groter zijn, maar ik vind de wraps van Albert Heijn (de meergranen) veruit het lekkerste.Eindelijk de wraps gemaakt...
Volgens mij zijn mijn wraps te klein... (had die van boni in de colruyt gekocht) als ik dat vergelijk met den durum die ik koop krijg ik gewoon niet mooi gewrapt. Uiteindelijk uit miserie er een halfopen wrap van gemaakt in plaats van een pannekoekwrap zoals de durum er 1 is... Was niet slecht, maar gewoon niet hetzelfde(nu bon ook een fractie van de kost uiteindelijk...)
Hmmm... ideetje... een pannekoek bakken en dat als wrap gebruiken... ik vraag mij af hoe goed dat zou werken... en hoe dat zou meevallen van smaak...
Vragen dat de slager dat al voor u doet.Onlangs varkenswangetjes gemaakt maar hoe verwijderen jullie die vliezen gemakkelijk?

Gewoon eraf snijden met een mes, of mee laten garen en dan eraf snijden.Onlangs varkenswangetjes gemaakt maar hoe verwijderen jullie die vliezen gemakkelijk?
Wat is de creme juist, mascarpone?de creme gisteren al gemaakt, de aardbeiencoulis vanmiddag.
Blijft toch een heerlijk dessertje
![]()
Wat is de creme juist, mascarpone?
Had vorige week aardbeienbavarois gemaakt, was ook ni slecht!
ik had a la flambée gelezen, en ik dacht wtfAsperges à la flamande klaargemaakt vorig weekend. Eigenlijk kan je daar amper iets verkeerd mee doen, tenzij je asperges overgaar laten worden en ze verkeerd schillen.

Vandaag koken eten we op z'n plebs. patattenpuree.
Fish & chips.Nee, puur hobby, en door corona en thuiswerk is dat ietske toegenomen.@Tomski Zijt gij iet kok achtig? Want zo niet-doordeweekse gerechten maak ik toch nooit ze![]()

Dat ging hier absoluut niet goed zowel is mijn mes niet scherp genoeg.Gewoon eraf snijden met een mes, of mee laten garen en dan eraf snijden.
Met veeel peper opVanavond is het hier simpele italiaanse boerenkost. Pasta Carbonara.
en een goe glaaske wijn bij.