Wat heb jij vandaag gekookt?

Hier nog leuk receptje voor in de zomer met appel.

granny smith appel
gebakken kip fillet
sla ( ijsberg )
mayonaise mengen met curry poeder wat zout en peper.
Alles samen mengen.


Kan je serveren met koude rijst.
 
Frietjes van de frituur. Maar wél met de fiets erom gereden én de dochter had het heel lastig om mij ook af en toe eens te laten dippen in de tartaar dus eigenlijk een nuloperatie op vlak van calorieën... Dat moet gevierd worden met een magnum! 💪😈
 
Rijsttaart!
2 blikken rijstepap, 3 eieren, 50 gram gezeefde zelfrijzende bloem, mengen, bakvorm in, oven in, klaar!
 
Rijsttaart!
2 blikken rijstepap, 3 eieren, 50 gram gezeefde zelfrijzende bloem, mengen, bakvorm in, oven in, klaar!
Luiewijven rijsttaart dus :unsure: ( graptje he )

Hier afgelopen Vrijdag zelf balletjes in luikse saus met airfryer frieten en een toefje mayo, gisteren ( Zaterdag ) op bezoek bij een familielid en dan ist altijd gewoon iets halen, was deze keer Burger king ( een long chicken en een Whopper ) soms koken we dan wel iets maar we waren beide te lui om vanochtend naar een winkel te gaan en tegen 18u al allemaal dicht.

Vandaag ( Zondag ) wat puree met een stukje gepaneerde alaska pollak filet en wat wortelen en erwtjes, on the side een toefje tartaar saus voor de vis.
Maandag scampi's met wat Boni Woknoedels en waarschijnlijk een pakje groene curry pasta + kokosmelk als saus, ofwel op het einde wat teriyaki saus door de pan en ff laten mee bakken om alles te omhullen.

Voila ben ik weer van dit topic af tot Dinsdag :unsure:
 
Luiewijven rijsttaart dus :unsure: ( graptje he )


Je bedoelt "tedoeme, dat kan ik zelfs maken!" 😅😝
Ik vind dit gewoon de lekkerste soort, vind het minder goed met kruimeldeeg etc 🤷

Balletjes bak ik trouwens gewoon OOK in de airfryer, gewoon een tip 😉
 
Terug
Bovenaan