Zelf Koken Recept Wat heb jij vandaag gekookt?

Eindelijk de wraps gemaakt...

Volgens mij zijn mijn wraps te klein... (had die van boni in de colruyt gekocht) als ik dat vergelijk met den durum die ik koop krijg ik gewoon niet mooi gewrapt. Uiteindelijk uit miserie er een halfopen wrap van gemaakt in plaats van een pannekoekwrap zoals de durum er 1 is... Was niet slecht, maar gewoon niet hetzelfde :( (nu bon ook een fractie van de kost uiteindelijk...)

Hmmm... ideetje... een pannekoek bakken en dat als wrap gebruiken... ik vraag mij af hoe goed dat zou werken... en hoe dat zou meevallen van smaak...
Welke diameter hebben de wraps die je nu gebruikt hebt? Deze heb ik eens gebruikt en zijn groter dan die ik in Carrefour vond (en was idd veel handiger om op te rollen met alles erin). https://www.aldi.be/nl/producten/as...s-beschuiten/wraps-6-st-7906-1-0.article.html
 
Gisteren was het hier rijst met verschillende groentjes en een loempia:

xQQ1kaF.jpg
 
Canneloni gevuld met boerengehakt, spinazie-erwt mengeling met een gestoofde sjalot & look, bechamelsaus en een laagje geraspte emmental... en dat een half uur in de oven. Geen idee of het lekker is, het steekt juist in.
 
Hier zijn het weer veggie paprika en champignonburgers, tussen zelfgemaakte buns. Ze waren weer yum.
 
Pastasalade met... Euh.. Vanalles wat mama en dochter lusten en best goed meegevallen! 😁
Spirelli met zongedroogde tomaat, sjalotje, blikje maïs, gerookte zalm, half belegen kaasblokjes, kerstomaatjes, kleine stukjes appel en ananasstukjes, kwak mayo erbij en smullen!
 
Pastasalade met... Euh.. Vanalles wat mama en dochter lusten en best goed meegevallen! 😁
Spirelli met zongedroogde tomaat, sjalotje, blikje maïs, gerookte zalm, half belegen kaasblokjes, kerstomaatjes, kleine stukjes appel en ananasstukjes, kwak mayo erbij en smullen!

Damn zongedroogde tomaatjes is zo lang geleden :drool:
 
Ik zou graag wat meer vegetarisch eten maar wel genoeg proteïne kunnen binnenkrijgen en gezond.

Heeft hier iemand aanraders / receptjes?
 
ne goeie simpele spaghetti bolognaise.. met véél tabasco en kaas .
Lang geleden, gaat smaken.
 
Bon eigenlijk voor komende twee dagen voorbereid.
Vandaag zelfgemaakte 'pitabroodjes' met een wok ( chinese kool, paprika, soja scheuten en het nodige wokvlees met de nodige kruiden). Morgen zal het eerder Italiaanse toer opgaan met als voorgerechtje zelfgemaakte brood met een dip sausje van look en als hoofdgerecht zelfgemaakte pizza's. Waarvan de deeg zelf gemaakt is uiteraard.

We zullen zien wat het geeft vandaag.
 
Terug
Bovenaan