ns_man
Well-known member
Miljaar dat ziet er toch allemaal vadsig uit als ik heel eerlijk ben.
Vooral het vuur/aanrecht. Yikes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miljaar dat ziet er toch allemaal vadsig uit als ik heel eerlijk ben.
Je moet het eens proberen zou ik zeggen maar ik kan u nu zeggen uit ervaring dat dit dus niet zo is .Zonder maillardreactie is vlees toch altijd smaakloos?
Niks mis met een beetje vet trouwens, gebruik desnoods een beetje avocado-olie in een spray.
Als het écht volledig vetloos moet, voor god weet welke reden, pak dan een grillpan (of een bbq).

Ja en …is er bij u nooit iets overgekookt ????Vooral het vuur/aanrecht. Yikes.
Stomen is ook zonder vet en aangezien de meeste mensen bicky burger lekker vinden ( wat infeite gestoomd kippenvlees is )
Zoek het eens op .Een bicky burger bakken ze wel in vet he
)haha, maar die wordt toch gewoon gefrituurd? Uiteraard komt daar vet aan te pas.Zoek het eens op .
Toen die koks een bicky burger moesten namaken in dat programma daar …snackmasters denk ik .
Dan is heel dat productie proces van een bicky burger (van afgespoten karkasvlees met water , tot gemalen pastei en in vormen geperst en dan door jawel ….een stoom oven …want volgens de makers van die bicky gaf dit de smaak aan het vlees .)
Weet niet of je het kan opzoeken maar daar komt geen vet aan te pas . (Misschien later als ze het nog eens afbakken maar dacht datzelfde die burger gewoon onder zo een verwarmplaat steken )
Eerlijk gezegd vind ik zo'n vettige hamburger tussen een pistolet met mosterd en ajuin best lekker. De smaak van nostalgie. Ik zou zelfs durven zeggen: liever een pistolet dan een bun, al kan een goeie bun ook wel verdomd lekker zijn.haha, maar die wordt toch gewoon gefrituurd? Uiteraard komt daar vet aan te pas.
Anders heb je zo'n ranzige bakplaatschijf zoals op de kermis (die wel kan smaken na voldoende pils en met voldoende uien)

Nogmaals zoek het op maar blijkbaar is dat filmpje van snackmasters niet meer beschikbaar (en ja heb het snel effe gegoogeld .haha, maar die wordt toch gewoon gefrituurd? Uiteraard komt daar vet aan te pas.
Anders heb je zo'n ranzige bakplaatschijf zoals op de kermis (die wel kan smaken na voldoende pils en met voldoende uien)
)
Dacht dan zal ik maar eens doen wat ze hier allemaal doen en er een showke rond maken (en zeker de rijst in zo een bolleke op het bord gooien )

Toen ik nog eens eens een frituur ben binnen geweest, en ja geef toe dat het al een tijdje geleden is , bakten ze de hamburgers inderdaad in het vet maar gooiden ze die bicky burgers tussen 2 verwarmingsplaten (zoals ze doen bij een panini ) dus ja kan zijn dat ze het nu in het vet bakken maar gaat erom dat als ze de fabriek verlaten dat die gestoomd zijn voor ze ingevroren worden…heeft dus niets te maken met wat de frituur doet en heb ook al gezegd in ander topic dat ik ook graag zo gewoon eens een echte vettige hamburger eet waar de ajuin en ketchup uitloopt als ge er in bijt .Volgens mij is skoebiedoe nog nooit een frituur binnen geweest want daar bakken ze die burgers echt wel in vet en het is dat net dat smaak geeft.
Waarom zijn de beste frieten anders gebakken in ossewit?