FlyingHorseman
Well-known member
Papardelle met rucola en tuinbonenpuree. Een van de signature dishes van de Italiaanse sterrenchef Giorgio Locatelli.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

https://www.kaercher.com/be/home-garden/window-vac.html zo eentje denk ik (oudere generatie, heb dat hier ook liggenWat is dat gele ding rechtsachter uw kookapparaat?
)Nope , maar komt wel van pas als ik de muur achter het fornuis kuis want dat zijn van die hoogglans tegels en ook als je smost met water op uw werkblad , je kan het mits wat handigheid gewoon opzuigen (gewoonlijk na het afwassen achter de gootsteen .Ah ok, ik dacht ook een kookapparaat![]()
)
)Dan ga je wel goed hebben gegeten vandaag …ik heb moeite om 2 kilo binnen te spekken en dan is dat nog zonder fritten of brood .4 kilo goudmerk mee![]()

)Dan ga je wel goed hebben gegeten vandaag …ik heb moeite om 2 kilo binnen te spekken en dan is dat nog zonder fritten of brood .
Vandaag simpel gehouden , wat iceberg salade op het bord , 4 tomaatjes in 2 gesneden en een beetje gedrapeerd zoals een echte , daar goe wat zout en een toefje mayonaise op en dan een goed stukje vlees (perfect gebakken stukje filet pur van 360 gr ) ….gewoon zalig om op te eten en daarbij een pintje Terra pils (alléé2 ) om het door te spoelen … soms kan simpel toch zo lekker zijn héé .
Geen saus , niks speciaals gewoon de basics . (Peper en zout .)

Wat is het nut van in een topic over koken te komen melden dat je niet mer kookt?Ik kook al 10 jaar niet meer.Ik laat elke dag mijn gekookt eten toekomen van een traiteur.
Ook geen vaatwas,want toch praktisch geen afwas.
Ik lees liever een boek![]()

Wat is het nut van in een topic over koken te komen melden dat je niet mer kookt?![]()
In het boekentopic hebben ze hem waarschijnlijk naar hier gestuurd omdat ie over traiteurs begon.Wat is het nut van in een topic over koken te komen melden dat je niet mer kookt?![]()

Pinsa is echt mijn ding. Ik bak die gewoon "droog" af in de oven zodat die niet zompig wordt. Maar met gewoon wat fijngesneden tomaten met basilicum, buffelmozarella en pancetta (en wat afkruiding en olijfolie) is die in mijn ogen perfect. Zelfs beter dan een pizza uit de oven en al zeker dan die kant-en-klare pizzadeeg van Herta (laat staan Dr. Oetker).Vanavond Pinsa, afgebakken in de oven met tomatensaus erop en een bol mozarella fijn gesneden. Nadien nog beleggen met mortadella, rucola en kerstomaatjes gemarineerd in olijfolie en balsamicocreme.