Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De pizza alternatieven die ik al heb gemaakt/gegeten:
Pinsa staat hier toch ook bovenaan, samen met zelfgemaakte focaccia.
- Meatza (gehakt ipv deeg als basis)
- Pinsa
- Focaccia
- Calzonnewraps
- Bloemkoolpizza
- Naan
- Ciabatta

)Niet slecht bedoeld, maar ik krijg bij sommige van uw maaltijden wat concentratiekamp vibes

Ik dacht hetzelfde, maar dan gevangenis etenNiet slecht bedoeld, maar ik krijg bij sommige van uw maaltijden wat concentratiekamp vibes
Kan ook (deels) aan de koude belichting of vuile achtergrond liggen.

Gestoomde worst? Ok.
Vandaag nog eens gespeeld met stomen en een gewoon alle daagse kost gemaakt (ik zou zelfs zeggen boeren kost )
Patatjes met bloemkool en worst .
Alles dus gestoomd en geen vet gebruikt en had 3 soorten worst gebruikt om het verschil te proeven .
Een zogenaamde braadworst (denk dat ze daar gewoon een dikke worst mee bedoelen ) , een kalfsrund mengeling en een kalfsvarken mengeling (de gewone alledaagse worst dus )
Nadien heb ik dan nog wat dragonsaus over de patatjes en de bloemkool gedaan .
Alles ziet er nog vrij normaal uit vind ik en kwestie van smaak vond ik dat er vrij weinig verschil zat tussen de worsten
Ik ga morgen dezelfde soort worsten eens bakken en kijken wat verschil dit geeft maar kan nu al zeggen dat ik vind dat ik sneller vol zit als alles gestoomd is .
(Heb zelfs niet alle patatjes opgekregen .)

Daarom dat ik diezelfde worsten vandaag eens in de pan gooi (waren per pak 2 worsten en wat dat smaakloos stomen betreft …tja hopelijk eet jij dan geen gestoomde groentjes want die gaan u niet smaken of vis …..Die 3 verschillende worsten zien er toch exact hetzelfde uit?
Maar dat kan aan dat smaakloos stomen liggen

Das dan weer iets totaal anders maar soit …ja je hebt gelijk .Mijn kinderen zitten ook snel vol als ze het niet lekker vinden.

Nice! Ik krijg ook zelden een blik kokosmelk in 1x verwerkt, maar ik giet de overschot dan in een ijsblokjesvorm om in te vriezen. Bij het ontdooien moet je ze wel goed mixen terug want anders schift het wel een beetje.En omdat we de kokosmelk dan moeten opwerken: late night sticky kokosmelk rijst met mango.