Wat zijn pastaschelpen? En vul je die per schelp?
Ja, zijn grote schelpen van pasta. Ongeveer 5cm groot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn pastaschelpen? En vul je die per schelp?
Maak ik ook wel eens graag klaar, al moet ik eens werk maken van een eigen kruidenmix want de gewone kippenkruiden van de winkel vind ik ondermaats.Tijd voor een recept in de kookclub @Vrouwtje Theelepel
Hier vanavond kip op de menu:
Bekijk bijlage 27047
imho nog steeds de lekkerste manier van bereiden, in zijn geheel. De volgende oven zou toch een spit moeten hebben voor een nog beter resultaat.
Dat ziet er werkelijk verrukkelijk uit - eigen recept?Ge zijt jong en vrijgezel en ge hebt een vrije dag. Ge kunt doen wat ge wilt, ge moet naar niemand kijken. Wat doet ge dan?
7u lang Franse uiensoep maken natuurlijk, inclusief zelfgemaakte runderbouillon.
Bekijk bijlage 27048
Gelukkig de allerbeste soep die ik al gegeten heb.
Ik heb het "oerrecept" van mijn heldin Julia Child gevolgd uit De Kunst Van Het Koken (Mastering the Art of French Cooking). De runderbouillon heb ik wel zo'n beetje zelf gemaakt, ik had verschillende recepten gevonden en heb op het gevoel een samenraapsel ervan gemaakt.Dat ziet er werkelijk verrukkelijk uit - eigen recept?
Broodjes met yoghurt of water of….
Ziet er goed uit, recept van de pitabroodjes?
Broodjes met yoghurt of water of….
Easy Soft Flatbread
Zet het recept eens in de kookclub aub!
Heerlijk boek he! Ik heb ‘m ook en maak daar wel regelmatig iets van. Morgen staat kip korma op de planning.Deze gemaakt (heb het boek).
![]()
Zo veel mogelijk van ground up: zelf gemaakte spicy mix, basis currysaus en home mango chutney.
Wel ne foto vergeten te maken.

Kookclub kookclub kookclub !!!!!Bekijk bijlage 27202
Snickerachtige taart. Calorie bom maar zo lekker... (Als ge fan zijt van chocolade toch)
Zowat het makkelijkste recept dat er is:Kookclub kookclub kookclub !!!!!

Dit!Kookclub kookclub kookclub !!!!!