Wat heb jij vandaag gekookt?

Bedankt maar was maar 1 nacht hoor (y)
Moest vandaag om 6 beginnen en was gisterenavond nog aan een film begonnen en uitgekeken tot middernacht want em was goed :unsure:

Meestal eet/kook ik wel een gewone maaltijd als ik een werkdag heb van 6-7 uurtjes en als die gedaan is voor 16u, op dagen dat ik tot 19u werk eet ik vaak gewoon s'middags op het werk een wrap of zo een driehoek boterham in een doosje en s'avonds een ''vers'' schoteltje van de Bon'Ap met 1 of ander dagschotel gerecht in en ik drink enkel water en frisdranken zonder calorieen.

En dan eens 1x per week iets als McDonald's/bk/frituur of whatever onder take-away valt.
Ik kom heel vaak maar aan 1800 calorieen per dag ( bewust want mijn job is toch redelijk fysiek en wil nog graag een kilo of 4-5 kwijt, ben er nu sinds April al wat kwijt )
Nice, keep it up (y)

qIqMt1L.jpg
oei, einde van de maand?

Tomski een beetje de loef afsteken met dit culinair hoogstandje van pensen gebakken in de airfryer met italiaanse pasta uit blik. 5 minuten in de magnetron et voila: we have a meal.
IMG20210715194342.jpg

Presentatie doet veel. Giet da uit in diep bord, smijt er een paar blaadjes basilicum op, leg de stukjes worst er bovenop of spies ze als een sate op een ongekookte spaghettisliert en voila

/me ziet de hond zijn kom dichterbij schuiven

(balanceert makkelijker op de schoot dan een trog, Tonerider is ook al een dagje ouder he... Trogslobberen is niet meer zo praktisch dan)

K moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben dat je toch een mes genomen hebt, had verwacht dat je alles met 1 vork (die waarschijnlijk 4 maaltijden mee gaat?) zou eten, de worst gewoon in het midden prikken en zo opeten.

K moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben dat je toch een mes genomen hebt, had verwacht dat je alles met 1 vork (die waarschijnlijk 4 maaltijden mee gaat?) zou eten, de worst gewoon in het midden prikken en zo opeten.
nah, zolang ik een vaatwas heb, mag ik nog veel vuil maken. Eenmaal ik op mijn eigen woon is uw suggestie wel het overwegen waard.

Ik heb niet gekookt vandaag. Kan niet aan mijn vuur staan :( opgestaan met een stijve ... nek (zwam here i come)

Hopelijk morgen beter. Morgen is het gegratineerd vispannetje. Zaterdag mosselen en zondag kip in rode pesto.

Ik heb niet gekookt vandaag. Kan niet aan mijn vuur staan :( opgestaan met een stijve ... nek (zwam here i come)

Hopelijk morgen beter. Morgen is het gegratineerd vispannetje. Zaterdag mosselen en zondag kip in rode pesto.
Doe jij aan meal-prep of heb je elke week al een heel menu in gedachten? We zijn hier van het type dat de dag vooraf nog niet weet wat ze morgen gaan eten.

Doe jij aan meal-prep of heb je elke week al een heel menu in gedachten? We zijn hier van het type dat de dag vooraf nog niet weet wat ze morgen gaan eten.
Ja ik bereid dat wel voor (vooral qua marinades en zo) Meestal heb ik de hele weekmenu wel in gedachten. Eten maken dan op de dag zelf, tenzij het iets is dat beter een dag trekt in de frigo.

Terug
Bovenaan