Wat heb jij vandaag gekookt?

Ik zie het zo al voor me :
1 blik spaghetti
1 blik zuurkool met zwan worsten
1 aldi pizza

Done! 👌
ik mag gene zuurkool, maar ge zit er niet ver naast eigenlijk :p
2x in de week friet (ene keer uit de airfryer, ene keer van frituur)
2x lasagna of pizza
en dan heb ik nog drie dagen die variëren. Allez, variëren: dat is spaghetti of kroketten met een stuk vlees of een blik ravioli of cassoulet.
Dus eigenlijk is de enige planning die ik nog moet maken, welke stukken vlees ik ga kopen voor die drie dagen :p.
 
ik mag gene zuurkool, maar ge zit er niet ver naast eigenlijk :p
2x in de week friet (ene keer uit de airfryer, ene keer van frituur)
2x lasagna of pizza
en dan heb ik nog drie dagen die variëren. Allez, variëren: dat is spaghetti of kroketten met een stuk vlees of een blik ravioli of cassoulet.
Dus eigenlijk is de enige planning die ik nog moet maken, welke stukken vlees ik ga kopen voor die drie dagen :p.
Wil je sterven of wil je gewoon Amerikaan worden?
 
ik mag gene zuurkool, maar ge zit er niet ver naast eigenlijk :p
2x in de week friet (ene keer uit de airfryer, ene keer van frituur)
2x lasagna of pizza
en dan heb ik nog drie dagen die variëren. Allez, variëren: dat is spaghetti of kroketten met een stuk vlees of een blik ravioli of cassoulet.
Dus eigenlijk is de enige planning die ik nog moet maken, welke stukken vlees ik ga kopen voor die drie dagen :p.
En... groentjes?
 
Wil je sterven of wil je gewoon Amerikaan worden?
eugh, sterven doen we sowieso (maar liefst nog niet te snel) en ik heb wel overgewicht, maar nog niet overdreven hoor (alhoewel ik hier soms wel doe alsof).
Het zegt me gewoon weinig om er mee bezig te zijn.
Als ik Tomski zijn gerechten zie ben ik wel jaloers (behalve bij die snee bruin brood met champions in een buine saus), maar het interesseert me te weinig om er moeite in te steken.
Soms probeer ik wat gezonder te eten en dan koop ik een zakje sla en twee tomaten of een blikje groentemacedoine en dat is dan weer al de groenten dat ik die week gegeten heb :rofl: Ik kan er echt niet aan doen.
 
eugh, sterven doen we sowieso (maar liefst nog niet te snel) en ik heb wel overgewicht, maar nog niet overdreven hoor (alhoewel ik hier soms wel doe alsof).
Het zegt me gewoon weinig om er mee bezig te zijn.
Als ik Tomski zijn gerechten zie ben ik wel jaloers (behalve bij die snee bruin brood met champions in een buine saus), maar het interesseert me te weinig om er moeite in te steken.
Soms probeer ik wat gezonder te eten en dan koop ik een zakje sla en twee tomaten of een blikje groentemacedoine en dat is dan weer al de groenten dat ik die week gegeten heb :rofl: Ik kan er echt niet aan doen.
Ik had idd geen "normale" arm op de foto verwacht maar een kloekere versie 😝

Ik snap het ergens wel hoor, maar is een kant en klare maaltijd uit het koelvak of diepvries dan niet een pak voedzamer?
 
Ik had idd geen "normale" arm op de foto verwacht maar een kloekere versie 😝

Ik snap het ergens wel hoor, maar is een kant en klare maaltijd uit het koelvak of diepvries dan niet een pak voedzamer?
mja, durf ik ook wel doen hoor: zo'n vers slaatje met kip of zo. Bij de Smatch hebben ze meestal wel lekkere, maar dat is redelijk uit de baan. De beenhouwer hier heeft er ook goede, maar die zijn duur. In Okay hebben ze veel voorbereide, maar dat is meestal met puree en dat mag ik niet graag (klein kind dat ik ben)
Dus verval ik weer naar de luie slechte methode.
 
Gaat niet op als die saus uit een bokaal komt 😭
Graag wat meer uit de doos denken. Er staat 15+ op en als je niet vies bent van een airfryer zal het ook wel binnengaan. Deze is met worteltjes:

91smvXbIuES._AC_SL1500_.jpg
 
mja, durf ik ook wel doen hoor: zo'n vers slaatje met kip of zo. Bij de Smatch hebben ze meestal wel lekkere, maar dat is redelijk uit de baan. De beenhouwer hier heeft er ook goede, maar die zijn duur. In Okay hebben ze veel voorbereide, maar dat is meestal met puree en dat mag ik niet graag (klein kind dat ik ben)
Dus verval ik weer naar de luie slechte methode.
Delhaize is daarvoor echt een goeie winkel! Als de dochter er niet is, is het 's middags ook vaak een slaatje van Delhaize en 's avonds soms kant en klaar uit de buurtslager.
 
En goedkoop ook! Zelfde prijs als ne pizza van den aldi 👌
zou je daar als volwassene op kunnen overleven? Niet dat ik dat van plan ben he. *kuchkuch*
Delhaize is daarvoor echt een goeie winkel! Als de dochter er niet is, is het 's middags ook vaak een slaatje van Delhaize en 's avonds soms kant en klaar uit de buurtslager.
ge zijt vergeten waar ik woon. Dat is hier de middle of nowhere. Voor ne delhaize moet ik minstens tien kilometer rijden.
 
zou je daar als volwassene op kunnen overleven? Niet dat ik dat van plan ben he. *kuchkuch*

Mits de juiste hoeveelheid : absoluut!
En sommige smaken echt wel okee hoor!
Je hebt ook knijpzakjes waar groente en fruit in zitten van ella's kitchen 😇
 
ge zijt vergeten waar ik woon. Dat is hier de middle of nowhere. Voor ne delhaize moet ik minstens tien kilometer rijden.

Volgens mij rij je met de moto veel verder dan dat voor je plezier 😝
En je moet geen kratten meepakken he, enkel wat compacte maaltijden die vlot stapelbaar zijn 😇
 
@Tonerider Ik krijg al dichtgeslibte aderen door het lezen van uw tekst. Ge eet (letterlijk) slechter dan ik in mijn studententijd :unsure:.
Serieus ... leer eens een paar simpele gerechten die toch ietwat gezond zijn klaar te maken. Bvb koop van die zakken voorgesneden groenten en smijt dat in de wok of in de airfryer for all I care? Of een omelet? Dat kost u amper meer tijd dan wat ge nu doet.
Dees is echt echt echt niet gezond hoor ...
 
Volgens mij rij je met de moto veel verder dan dat voor je plezier 😝
En je moet geen kratten meepakken he, enkel wat compacte maaltijden die vlot stapelbaar zijn 😇
dat is dan voor plezier, niet voor eten. Een diepvriesmaaltijd staat niet gelijk aan plezier bij mij :p
 
Terug
Bovenaan