Mulan
Well-known member
Eerst op het bord, dan pas alles roeren he!en waarom ernaast? Hoe gaat gij pasta.. met een lepel.. doppen in de mayonaise?![]()
Foto is gewoon van voor het mengen.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst op het bord, dan pas alles roeren he!en waarom ernaast? Hoe gaat gij pasta.. met een lepel.. doppen in de mayonaise?![]()
Foto is gewoon van voor het mengen.Vanavond Tori Katsu met homemade Tonkatsu saus. Side dish Yakisoba wegens vorige week al teveel rijst gefret, dus iets met noedels en groentjes erbij.
Dus ipv Rocco Siffredi ist deze week Asa Akira?Ter ere van een 1/8ste finale die ons beter bevallen is. Aangezien pasta de komende week verboden is![]()
Boomer alert muchDus ipv Rocco Siffredi ist deze week Asa Akira?
Dus ipv Rocco Siffredi ist deze week Asa Akira?

Morgen op kantoor even een zoekactie uitvoeren.Ik snap deze niet?![]()
Sure sure buddyIk snap deze niet?![]()
Present🖐Boomer alert much
Heb je daar recept van die kip ziet er heel lekker uit!
Thanks ik heb panko met kruiden al in daarmee eens proberen.
Ik heb wel geen friteuse maar zal dat dan eens in de pan doen.
of airfryerThanks ik heb panko met kruiden al in daarmee eens proberen.

Als ik zoiets maak (bv. kip in panko) doe ik gewoon arachideolie in een (antikleef) potje, heet genoeg laten worden en dan de kippenreepjes erin. Ik gebruik net geen friteuse aangezien je dan je frituurolie al volledig zou moeten vervangen door arachideolie.Thanks ik heb panko met kruiden al in daarmee eens proberen.
Thanks ik heb panko met kruiden al in daarmee eens proberen.
Je kan dit recept volgen (met een zalige currysaus):
Ik heb een gewone oven dat is voldoendeof airfryer
![]()
Ik heb dat ook al gedaan en dat werkt ook. Geen idee of dat eigenlijk mag (naar maximum hitte toe van de soorten olie).Ik heb een gewone oven dat is voldoende
En zou dat ook gaan met zonnebloemolie die heb ik nog thuis?
Ik heb dat ook al gedaan en dat werkt ook. Geen idee of dat eigenlijk mag (naar maximum hitte toe van de soorten olie).