Wat heb jij vandaag gekookt?

Vandaag mixen we Italië wat door mekaar :D

Cotteletta Milanese met een pasta side dish alla Romana (met gegrilde gele courgette in).

lS1YeFb.jpg

.

maar ge moogt toch bijscheppen he of is dat not done. sorry voor de noobvraag, maar ge kent mij he. Bij mij zou mijn cotteleta gewoon bedolven zijn onder de spirelli en saus :unsure:

Das maar just voor de foto hoor. Ik heb al tweede keer opgeschept. Da schnitzelke was al op, sjans dat ik er zo 4 gemaakt heb.

tkon zijn dat ge verfijnde eters zijt he.
ik ben ooit zo mogen gaan eten bij iemand: heel chique dingen allemaal dat die maakte en net zoals bij u verzorgd op het bord, maar van alles maar 2 hapjes en ge kon niet bijvragen :headshake:
In elk geval: uw gerechtje ziet er goed uit.

ik ben ooit zo mogen gaan eten bij iemand: heel chique dingen allemaal dat die maakte en net zoals bij u verzorgd op het bord, maar van alles maar 2 hapjes en ge kon niet bijvragen :headshake:
Verschrikkelijk. Zo van dat volk dat net genoeg maakt zodat ge nog een tussenstop kunt maken bij de kebab-zaak of de frituur onderweg naar huis. Of dan maar 3 duvels vraagt om toch de maag te vullen.

Wees gerust, hier is dat voor de foto. Dat eet ik op en dan schep ik es voor echt op :laugh:

I fucking drown 'm in that shit!

Hier is nog nooit iemand met honger van tafel gegaan.

Vanavond Tori Katsu met homemade Tonkatsu saus. Side dish Yakisoba wegens vorige week al teveel rijst gefret, dus iets met noedels en groentjes erbij.

Terug
Bovenaan