Wat heb jij vandaag gekookt?

70f0NUb.jpeg
 
Deze middag dit broodje gemaakt...
Recept wat aangepast met een donker zuurdesembroodje en wat augurk.
Twee jaar van mijn leven kwijt door de hoeveelheid vet maar damn! :drool:
 
Deze middag dit broodje gemaakt...
Recept wat aangepast met een donker zuurdesembroodje en wat augurk.
Twee jaar van mijn leven kwijt door de hoeveelheid vet maar damn! :drool:
Provolone nog niet gebruikt. Ik maak zo'n broodjes wel eens klaar, maar dan met burrata, fijngesneden kerstomaten, rucola, verse grofgemalen pesto, mortadella en gezonde scheuten balsamico, olijfolie, peper en zout. In plaats van mortadella ook wel eens andere types vlees.

Life is good.
 
Deze middag dit broodje gemaakt...
Recept wat aangepast met een donker zuurdesembroodje en wat augurk.
Twee jaar van mijn leven kwijt door de hoeveelheid vet maar damn! :drool:
Ik ook gisteren toevallig een basic versie hier van. Gewoon 2 sneden brood getoast, mortadella gebakken, avocado en chipotle mayo. Was inderdaad zalig. Verschoot er van dat die mortadella naar spek smaakt als ge die bakt.
 
Jaren geleden eens gezien in Bourdain zijn show, maar nooit gemaakt. Dankzij Joshua Weissman nog eens aan herinnerd. Het recept heeft echt wel iets 'fris' zoals augurk of avocado nodig imho.
 
Hete bliksem, op verzoek van de dochter! Comfortfood aka ‘rekkerbroek-eten’… (= ovenschotel met gebakken gehakt, appelmoes met stukjes en daarboven een laag puree).
 
Straks de Mosterd van Meus waar Jeroen op bezoek is bij Italiaanse kok/influencer Max Mariola. Die kerel volg ik al een tijdje en inspireert wel.
 
niet vandaag meer eerder deze week eens egg fried rice gemaakt nadat ik al meerdere malen filmpjes van uncle Roger was tegengekomen waar die spot drijft met Jamie Olive Oil. Eindelijk ook eens een goede techniek gevonden om rijst te koken.
 
Terug
Bovenaan