Wat heb je vandaag gekocht?

Ne parfum. Chanel allure homme sport, de gewone.

Ik kwam deze dus tegen in meer dan de helft van de reviews, niet normaal, zelf in totaal andere categorieën, als zijnde een hele goeie.

Wel, ze hebben gelijk, aangenaam, clean en fresh geurtje, met een goede allround factor.

Laatste aankoop van 2022 is dan toch een heel goeie geweest!

black-magore-knit.jpg

Het lijkt ne warme te zijn.

Sonos arc voor 679. Op Artencraft. Heb nog een coupon van 20 euro gevonden en via Viking deals nog 23,5 € van de prijs kunnen trekken in Vikingpunten :D. 655,5 euro in totaal dus!
En hoe is de Arc jou bevallen?
Ik heb ook zin om een Sonos setje aan te kopen. Maar wacht nog even tot de solden in januari, en hopen dat ik terug een vind aan een mooi prijsje.
Heb je direct de Sub erbij gekocht?

Mijn eerste aankoop van het jaar en hopelijk meer succes in het volgen van dergelijke cursussen dit jaar, want vorig jaar heb ik er weinig van gebakken 😶

bugV5BW.jpg

Garmin 57 Dashcam
SanDisk microSDXC Ultra 256GB
Sounix SD Kaartlezer
Brightside HDMI Switch

Dit alles bij Bol.com, wordt morgen al geleverd :clap:

Laatst bewerkt:
Heb 3 dagen geleden nieuwe gsm gekocht bij amazon.de warehouse business, deze wordt deze week geleverd. Nu zie ik dat diezelfde gsm op amazon.com.be €25 goedkoper staat dan ik hem gekocht heb met exact dezelfde leverdag. Kan ik de eerste gsm gewoon weigeren mijn geld terugkrijgen en de gsm opnieuw bestellen? Of bestaat er een betere oplossing?

Heb 3 dagen geleden nieuwe gsm gekocht bij amazon.de warehouse business, deze wordt deze week geleverd. Nu zie ik dat diezelfde gsm op amazon.com.be €25 goedkoper staat dan ik hem gekocht heb met exact dezelfde leverdag. Kan ik de eerste gsm gewoon weigeren mijn geld terugkrijgen en de gsm opnieuw bestellen? Of bestaat er een betere oplossing?
Je kan deze bij levering weigeren en/.of een e-mail naar Amazon sturen om een prijsgarantie te bieden.

Een Jurassic World Owen figuurtje. Volgens de zoon het enige ‘wiens benen goed genoeg bewegen om de slechterik te zijn in zijn spel’. De ‘braverik’ is een Stormtrooper. Kind heeft vreemde allianties.

- Wandelschoenen en winddichte jas voor mezelf en m'n wederhelft + wandelschoenen voor de oudste zoon + wielrennerschoenen en SPD-plaatjes.

- 2 paar sneakers voor mezelf (Adidas en Vans) + sneakers (Adidas) voor m'n wederhelft + sneakers voor dochter en zoon.

- Steam Deck (de duurste, het is hier tenslotte BG) + een paar games

- 4 vinyl-platen (zie vinyl-topic)

- straks materiaal om een nieuwe poort te maken voor op onze oprit.

Adidas schoenen voor de kinders en mezelf. 40% via mijn werk blijft goedkoper dan de huidige solden.

En een Garmin Forerunner 255 Music

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan