Deel je eigen creaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanuki_

Crew Member
Deel hier uw eigenste creatieve uitspattingen: schilderijen, tekeningen, beeldhouwwerken, glas-in-lood..den, muziek, kortfilms, animaties, games, schrijfsels.. Dat kan een portfolio zijn of een enkel stuk, gewoon om te delen of om feedback te vragen. Misschien liefst wel dingen waar je hobbygewijs mee bezig bent en (nog) niet als ervaren professional (om de op potentiële klanten doelende self-promotions tot een minimum te houden - het is hier tenslotte het vrije tijd subforum ;) ).
 
Heb mij ook nog een tijd bezig gehouden met blender, maar dat is wat stil gevallen aangezien ik wel redelijk was in het designen, maar had juist moeite met foto-realisme. Ik snap te weinig van heel het node-gedoe en procedural materials.
36994139706_953651b171_b.jpg


36994155446_b1c214d424_c.jpg


37407418272_286313f6d1_c.jpg


Dus nu hou ik me meer bezig met 3d-printing alhoewel dat ook weer wat is stil gevallen.
 
Ziek random en ik weet niet of ik mij er voor moet schamen of niet, maar ik heb mij in mijn jonge jaren bezig gehouden met experimenten om Pokémons met elkaar te mengen in MS Paint. :unsure:

Ik heb zo ergens een hele collectie op photobucket (RIP) staan, maar deze is mijn beste:

image.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij ziet dat er trouwens gewoon uit als een pokemon. Ik zou niet doorhebben dat dat twee gemengd zijn :unsure:

Dat is de kunst!
Maar op een bepaald moment zijn de games overgeschakeld op 3D models ipv sprites, en dan was het gedaan met de pret. :headshake:
 
Voor onze creatieve BG'ers - zondag organiseer ik een drink en draw eventje. Samen brainstormen, tekenen, schetsen en wat ge maar wilt!


Allemaal welkom!
 
Hangt er vanaf hoe creatief ge waart bij de verwekking I guess :unsure:
Het was (letterlijk) een schot in de roos.🤭

De verwekking van het maaksel verliep uiteindelijk zonder al te veel creativiteit nadat ik de leverancier van het ontbrekende product had bedreigd met gijzeling en vastbinding. Met de dood als gevolg.
Dus toen verliep het proces geheel naar wens.
 
Ziek random en ik weet niet of ik mij er voor moet schamen of niet, maar ik heb mij in mijn jonge jaren bezig gehouden met experimenten om Pokémons met elkaar te mengen in MS Paint. :unsure:

Ik heb zo ergens een hele collectie op photobucket (RIP) staan, maar deze is mijn beste:

image.png

Hé, wat een toeval, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan.

P2moSgd.png
TjXV22g.png


Deze is mijn beste:

2Op4J7W.png
 
Laatst bewerkt:
Voor de creatievelingen, nu zondag weer een draw en drink :)

 
Voor de creatievelingen, nu zondag weer een draw en drink :)

'k Kan niet maar ziet er wel leuk uit, doe je dit nu en dan eens?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan