Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Een gsm houder voor in de auto.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag belastingteruggaveGigabyte RTX 4080 Gaming OC.
Ik weet niet of hij in Noorwegen teruggave heeft gehad.Dag belastingteruggave

En, werkt dat?De zoon heeft last van droge ogen, ikzelf ook al wel wat langer. Heb me dus maar eens een luchtbevochtiger gekocht voor de beneden nadat ik zag dat het inderdaad niet vochtig genoeg was (ventilatie D die de droge lucht binnentrekt).
Stadler Form - Karl
Ik heb die oskar big van stadler (100m²) en bij die koude periode en balansventilatie op 30% heeft hij het toch ook opgegeven. Tot 20% RV gezakt. Als ik de balansventilatie dan uitschakelde kon hij wel wat recupereren.En, werkt dat?
Zal het weten te zeggen als het geleverd wordtEn, werkt dat?
. Maat vrienden hebben er goede ervaring mee.Ik heb die oskar big van stadler (100m²) en bij die koude periode en balansventilatie op 30% heeft hij het toch ook opgegeven. Tot 20% RV gezakt. Als ik de balansventilatie dan uitschakelde kon hij wel wat recupereren.
Ik denk dat zo iets werkt als je redelijk snel in het seizoen deze opzet. Pakweg van september - oktober. Dit pas opzetten als de luchtvochtigheid extreem gezakt is in de woning gaat hoogstwss niet werken daar er enorm veel vocht in muren, meubels, e.d. kruipt.
In die koude periode zat ik aan 4 liter per dag en dan nog zweefde het RV percentage tussen de 20-30 % . Als het iets warmer is buiten 0-10°C haalt hij wel vlot de 45-50%. Weliswaar nooit meer wegens koudwaterverdamper maar het energieverbruik is dan ook super. 6-32W
Ben ook wel content van de mijne. Is wel ietsje te klein 100m² voor 135m² ruimte op de gelijkvloers. Mss dat ik hem daarmee vroeger op het verwarmingsseizoen moet opzetten. Zeker ook altijd nieuwe filters plaatsen elk seizoen (zeker als je geen verzacht water hebt) en dat zilverblokje monteren. Filters zijn goedkoper in de zomer dan in de winter heb ik ook al gemerktZal het weten te zeggen als het geleverd wordt. Maat vrienden hebben er goede ervaring mee.
Goed om te weten. Dit is de opvolger daar dus van, dit jaar uitgekomen.

Jawel, maar reeds in mei/juni.Ik weet niet of hij in Noorwegen teruggave heeft gehad.![]()