Wat heb je vandaag gekocht?

Maandabo voor de Fitness om nog eens te proberen en als het mij niet aanstaat loopt het ook niet verder.

Een set hamburger en frietjessokken als pretcadeau voor met kerst.

KHAM02-6001_1.png

Een smartwatch, een anker powerbank omdat die van een ander merk na 4 maand weigert nog op te laden en xxl waszakken zodat de lakens mijn sokken etc niet meer opvreten in de wasmachine.

2 boeken, eentje voor mezelf en eentje voor mijn vrouw (die ik zelf ook wil lezen).
De schaduwjaren (Francis Weyns)
Making Sense of the Troubles (David Mckittrick) (@Avondland toch eens eentje in 't Engels)

Na lang twijfelen een zit-sta-bureau van 20 cm breder. Grote kost, maar in the end gaat het beter zijn dan constant het huidige bureau op en neer te halen omdat ik niet zeker ben over de hoogte.

De zoon heeft last van droge ogen, ikzelf ook al wel wat langer. Heb me dus maar eens een luchtbevochtiger gekocht voor de beneden nadat ik zag dat het inderdaad niet vochtig genoeg was (ventilatie D die de droge lucht binnentrekt).

Stadler Form - Karl

En, werkt dat?
Ik heb die oskar big van stadler (100m²) en bij die koude periode en balansventilatie op 30% heeft hij het toch ook opgegeven. Tot 20% RV gezakt. Als ik de balansventilatie dan uitschakelde kon hij wel wat recupereren.

Ik denk dat zo iets werkt als je redelijk snel in het seizoen deze opzet. Pakweg van september - oktober. Dit pas opzetten als de luchtvochtigheid extreem gezakt is in de woning gaat hoogstwss niet werken daar er enorm veel vocht in muren, meubels, e.d. kruipt.
In die koude periode zat ik aan 4 liter per dag en dan nog zweefde het RV percentage tussen de 20-30 % . Als het iets warmer is buiten 0-10°C haalt hij wel vlot de 45-50%. Weliswaar nooit meer wegens koudwaterverdamper maar het energieverbruik is dan ook super. 6-32W

Laatst bewerkt:
En, werkt dat?
Zal het weten te zeggen als het geleverd wordt 😝. Maat vrienden hebben er goede ervaring mee.

Ik heb die oskar big van stadler (100m²) en bij die koude periode en balansventilatie op 30% heeft hij het toch ook opgegeven. Tot 20% RV gezakt. Als ik de balansventilatie dan uitschakelde kon hij wel wat recupereren.

Ik denk dat zo iets werkt als je redelijk snel in het seizoen deze opzet. Pakweg van september - oktober. Dit pas opzetten als de luchtvochtigheid extreem gezakt is in de woning gaat hoogstwss niet werken daar er enorm veel vocht in muren, meubels, e.d. kruipt.
In die koude periode zat ik aan 4 liter per dag en dan nog zweefde het RV percentage tussen de 20-30 % . Als het iets warmer is buiten 0-10°C haalt hij wel vlot de 45-50%. Weliswaar nooit meer wegens koudwaterverdamper maar het energieverbruik is dan ook super. 6-32W

Goed om te weten. Dit is de opvolger daar dus van, dit jaar uitgekomen.

Zal het weten te zeggen als het geleverd wordt 😝. Maat vrienden hebben er goede ervaring mee.

Goed om te weten. Dit is de opvolger daar dus van, dit jaar uitgekomen.
Ben ook wel content van de mijne. Is wel ietsje te klein 100m² voor 135m² ruimte op de gelijkvloers. Mss dat ik hem daarmee vroeger op het verwarmingsseizoen moet opzetten. Zeker ook altijd nieuwe filters plaatsen elk seizoen (zeker als je geen verzacht water hebt) en dat zilverblokje monteren. Filters zijn goedkoper in de zomer dan in de winter heb ik ook al gemerkt :unsure:

Het niet meer in de lucht springen als ik mijn madam een bees geef doordat de statische elektriciteit niet meer kan overspringen .... totally worth it

Terug
Bovenaan