Green Mamba
Well-known member
Moet je ook voor die dressing gaan lenen of gaat dat nog lukken?En als ik zeg dat het voor een 2nd master bedroom is met walk-in dressing te maken onder dat dak?
Kwestie van een zomer- én winterslaapkamer te hebben hè!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je ook voor die dressing gaan lenen of gaat dat nog lukken?En als ik zeg dat het voor een 2nd master bedroom is met walk-in dressing te maken onder dat dak?
Kwestie van een zomer- én winterslaapkamer te hebben hè!![]()

Maken of vullen?Moet je ook voor die dressing gaan lenen of gaat dat nog lukken?![]()

Al die leggings nemen veel plaats in he.Maken of vullen?![]()
Wat is dat onderste (magnetisch volgens de video) aanhangsel juist?? Is dat tafelvriendelijk? Schuurt dat of wat zit daar juist vanonder? Is me nog altijd ni echt duidelijkik heb daar zo'n 55 Euro voor betaald. heb degene met een staart gekocht.
bij https://www.ergowerken.nl aangekocht, hanteren een mooi retour beleid op eerste zicht .
Wat is dat onderste (magnetisch volgens de video) aanhangsel juist?? Is dat tafelvriendelijk? Schuurt dat of wat zit daar juist vanonder? Is me nog altijd ni echt duidelijk
Ok, dan maar ook gekocht, ben benieuwd hoe dit gaat aanvoelen, maar denk wel dat ik er snel mee weg zal zijn...Dat is een polssteun waarop je pols kan steunen, heeft ook van die typische mousepads onderin. Ik gebruik het op een muismat en schuurt nergens.
Al goed dat ge het zegt.dus als ge lotjes krabt, doe dat boven een oude krant ofzo, kleine tip
Een k55? Nog niet het groot lot gewonnen dusToetsenbord corsair K55 rgb pro xt via de referral van BG, weer enkele euries bij
Vorige waren enkele toetsen kapot, en had zijne besten tijd gehad
En die rubber was naar de klote, niet door normale slijtage, maar door kraslotjes nota bene. Blijkbaar zit er bij die krasloten een stof in dat schraapsel dat uw rubber naar de vaantjes helpt, dus als ge lotjes krabt, doe dat boven een oude krant ofzo, kleine tip

Hehehe, is nochtans alles wat ik vandoen heb qua bells n whistles, maar dus neenEen k55? Nog niet het groot lot gewonnen dus![]()

Ik ben ne echte steenezel, heb het bij mijn eerste logitech voorgehad, en dus ook bij mijne tweede... Ligt dus echt daaraan, die glinsters blijven in de zachte rubber achter en het wordt zo plakkerig, dus be advised, of zoietsAl goed dat ge het zegt.