Wat heb je vandaag gekocht?

Dat is een polssteun waarop je pols kan steunen, heeft ook van die typische mousepads onderin. Ik gebruik het op een muismat en schuurt nergens.
Wow is dus wel effe wennen zo, maar komt wel goed, alleen dat kapje kan je niet monteren zonder het geheel uit elkaar te halen dan?

Is moeilijk toch voor de kleine bewegingen vind ik

Niet echt gekocht, maar vandaag een nieuw dossier ingediend bij de bank om mijn dak opnieuw te kunnen isoleren. Volgende week zal ik weten tegen welke rentevoet, bankdirecteur gokt op 3.5. 🙈
Volgens BG-logica net ietsje meer gevraagd dan wat ik nodig heb "want de rentevoet ligt toch lager dan de inflatie". 😁
(Zou ik zonder BG nooit gedaan hebben!)
Groenlening was vrijdag bij ons 3.25% (Belfius). Bij ons voor zonnepanelen, maar dakisolatie mag daar ook mee gebeuren.

Persoonlijke lening is 3.44% bij ING dus ik ga jouw én hun cijfers zeker gebruiken als ze boven de 3.5 zeggen. 😁
Ja ik vond die 3.25% nog wel oké omdat het een beperkt bedrag is en beperkt in tijd. Een wederopname zat al aan 3.6 of 3.7% dacht ik. In mijn geval gaat de minderkost aan elektriciteit ook het grootste stuk van die lening gewoon betalen.

Een 55" Samsung S95B QD-OLED voor €1049. Al even aan het uitkijken voor een TV, mijn geduld werd beloond :-)

(Op tweedehands.be is er iemand die zijn ZGAN toestel wil verkopen. Zelf heeft hij er enkele maanden geleden nog €2600 voor betaald. Auwtjs.)

Een 55" Samsung S95B QD-OLED voor €1049. Al even aan het uitkijken voor een TV, mijn geduld werd beloond :)

(Op tweedehands.be is er iemand die zijn ZGAN toestel wil verkopen. Zelf heeft hij er enkele maanden geleden nog €2600 voor betaald. Auwtjs.)
Waar gekocht?

Harpic Toiletblokjes Active Fresh, het is broodnodig zeker na een avond vol met uitspattingen (Chili con carne, nacho's met kaas uit de oven en amandel-vijgentaart)

Winterjassen voor Thing 1 en 2. Ik weet eigenlijk niet waarom, want die vertrekken ‘s morgens als sneeuwmannetjes en komen ‘s avonds terug alsof ze in de Bahama’s zaten.

Nadat mijn waterkruik meer dan een jaar geleden was stuk gegaan, heb ik nu eindelijk een opwarmbare pittenzak gekocht. Gedaan met de koude benen!

ZFBNP188_fa200_er007.png

Als Sint- of kerstcadeau voor mijn madam. :woohoo:

Is hier paar weken terug gepasseerd in een thread en ze werd nostalgisch toen ze het zag.
Had ze blijkbaar als kind ook, maar ze was het verloren met toen heel veel verdriet als gevolg... :laugh:

Terug
Bovenaan