Wat heb je vandaag gekocht?

Goed om weten! Ik heb deze al een tijdje op het oog.

Komen morgen toe, dus hopelijk tevreden van de aankoop.
Ook vandaag of morgen verwacht ik nog een offerte om een pomp op de regenwaterput aan te sluiten.
En ik moet eens rondkijken voor nieuwe eetkamerstoelen want de huidige zijn echt erg versleten...
Byebye eindejaarspremie die al op is voordat ze nog maar toegekomen is. :headshake:
46 euro verschil in prijs tussen beide, of de ene bijna 40% duurder dan de ander.

Vanwaar komt dit relatief grote verschil? Het enige wat me direct opvalt is 4u meer batterijduur (24 vs 20), maar dit kan toch niet het enige zijn?
 
Ja maar wel ni van Facom :tongue:
Dat is weer de eeuwige discussie over werkmateriaal voor een niet-professional: het is aan jezelf om de afweging te maken hoeveel je meer wil betalen voor het extra gebruikscomfort en kwaliteit.

Ik heb doorheen onze jaren verbouwingen genoeg gewerkt met werkgerief die zich aan beide uiteinden van het spectrum bevinden en kan toch zeggen dat ik hierdoor steeds meer bovengemiddelde kwaliteit ben beginnen appreciëren.

'a bad workman always blames his tools' maar het is wel degelijk veel plezanter om met kwaliteit te werken.
 
46 euro verschil in prijs tussen beide, of de ene bijna 40% duurder dan de ander.

Vanwaar komt dit relatief grote verschil? Het enige wat me direct opvalt is 4u meer batterijduur (24 vs 20), maar dit kan toch niet het enige zijn?
Geen idee. Ik heb de duurdere gisteren besteld op Amazon.de. Daar zijn ze nu (of toch gisteren) het goedkoopst. Meteen ook een case voor de case er bij gekocht.
 
Dat is weer de eeuwige discussie over werkmateriaal voor een niet-professional: het is aan jezelf om de afweging te maken hoeveel je meer wil betalen voor het extra gebruikscomfort en kwaliteit.

Ik heb doorheen onze jaren verbouwingen genoeg gewerkt met werkgerief die zich aan beide uiteinden van het spectrum bevinden en kan toch zeggen dat ik hierdoor steeds meer bovengemiddelde kwaliteit ben beginnen appreciëren.

'a bad workman always blames his tools' maar het is wel degelijk veel plezanter om met kwaliteit te werken.
Tja, zoals alles moet ge uw eigen use-case bekijken he. Meeste van mijn handgereedschap is pro-materiaal, machines al helemaal maar bvb mijn sleutelset is eentje van sencys (aangevuld met vooroorlogs geërfd spul voor de uitzonderlijke maten) en ik heb een ratelsleutelset van Stanley, allemaal geen (of zelfs verre van) top maar voor hetgeen ik dat nodig heb, meer dan voldoende.

OT: als cadeau voor de vrouw, 3 kerstballen van de Efteling (de draak, langnek en de sprookjesboom)
 
Allez ik kon mij weer niet inhouden... om nostalgische redenen...

Bij bol met steun voor dit forum en zeer goede deal dus...
Knight rider compleet
Miami vice compleet
A team compleet
Battlestar galactica blu ray compleet
Magnum PI compleet

En dan 2 voor de hell of it want allez ja...
Musketeers compleet
Band of Brothers / Pacific bluray

Nu nog zien waar ik de tijd vandaan ga halen om dit allemaal te kijken...
 
Allez ik kon mij weer niet inhouden... om nostalgische redenen...

Bij bol met steun voor dit forum en zeer goede deal dus...
Knight rider compleet
Miami vice compleet
A team compleet
Battlestar galactica blu ray compleet
Magnum PI compleet

En dan 2 voor de hell of it want allez ja...
Musketeers compleet
Band of Brothers / Pacific bluray

Nu nog zien waar ik de tijd vandaan ga halen om dit allemaal te kijken...
making-it-rain-money.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Net een nieuwe smartphone besteld via proximus, het is een Samsung Galaxy S22 Ultra geworden.
Ik had nog een hoop waardebonnen via play&gold dat sinds augustus stopgezet is en ten laatste op moeten in januari 2023, dus kon de gsm "gratis" bestellen (heb nu nog 30 euro over). En met de black Friday deals krijg ik nog eens 200 euro terug via een cashback :clap:

Nu twijfel ik er nog aan om een Galaxy Watch 5 te bestellen....
Bij Vandenborre hebben ze de 5 pro samen met de buds2 pro voor 499 euro, een goede deal of niet??
 
Net een nieuwe smartphone besteld via proximus, het is een Samsung Galaxy S22 Ultra geworden.
Ik had nog een hoop waardebonnen via play&gold dat sinds augustus stopgezet is en ten laatste op moeten in januari 2023, dus kon de gsm "gratis" bestellen (heb nu nog 30 euro over). En met de black Friday deals krijg ik nog eens 200 euro terug via een cashback :clap:

Nu twijfel ik er nog aan om een Galaxy Watch 5 te bestellen....
Bij Vandenborre hebben ze de 5 pro samen met de buds2 pro voor 499 euro, een goede deal of niet??
hier ne kleine tip: volg de onderstaande video. batterij zal effectief dubbel zo lang meegaan

 
Net een nieuwe smartphone besteld via proximus, het is een Samsung Galaxy S22 Ultra geworden.
Ik had nog een hoop waardebonnen via play&gold dat sinds augustus stopgezet is en ten laatste op moeten in januari 2023, dus kon de gsm "gratis" bestellen (heb nu nog 30 euro over). En met de black Friday deals krijg ik nog eens 200 euro terug via een cashback :clap:

Nu twijfel ik er nog aan om een Galaxy Watch 5 te bestellen....
Bij Vandenborre hebben ze de 5 pro samen met de buds2 pro voor 499 euro, een goede deal of niet??
Vandaag ook de Galaxy Watch 5 met de buds2 pro besteld.
Beide worden vrijdag normaal gezien geleverd.
 
2 Myheritage DNA kitjes gekocht. Ik wil dat al jaren doen :)

'k Ga dan ook eens deftig werk maken van record matches enz, want ik hoorde jaren geleden een familiemythe die alleszins geweldig is.
 
Sonos arc voor 679. Op Artencraft. Heb nog een coupon van 20 euro gevonden en via Viking deals nog 23,5 € van de prijs kunnen trekken in Vikingpunten :D. 655,5 euro in totaal dus!
 
Terug
Bovenaan