Monkytiger
Well-known member
Floris Van Bommel sneakers met 15% black friday korting.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wou dat ooit als 1e auto kopen. Iedereen verklaarde mij zot. Het was nochtans een goeie investering geweest achteraf gezien.Officieel Porsche 944 Turbo van 1986. Morgen 'm ophalen.![]()
Bekijk zeker je 'abonnementen' op hun site, zeker als je een betaling met Paypal had gedaan ofzo.. Hier was er plots een automatische verlenging, terwijl ik nooit een abonnement gevraagd had. TrustPilot enzo staan vol met gelijkaardige issues, intussen al een week aan het proberen m'n geld terug te krijgen maar die zijn onbereikbaar2 Myheritage DNA kitjes gekocht. Ik wil dat al jaren doen
'k Ga dan ook eens deftig werk maken van record matches enz, want ik hoorde jaren geleden een familiemythe die alleszins geweldig is.

Voor gewoon een claim uit bij PayPalBekijk zeker je 'abonnementen' op hun site, zeker als je een betaling met Paypal had gedaan ofzo.. Hier was er plots een automatische verlenging, terwijl ik nooit een abonnement gevraagd had. TrustPilot enzo staan vol met gelijkaardige issues, intussen al een week aan het proberen m'n geld terug te krijgen maar die zijn onbereikbaar![]()

Als actie vanavond nog geldig is, ook bestellen. Bedankt om hier te delen!2 Myheritage DNA kitjes gekocht. Ik wil dat al jaren doen![]()

Care to elaborate?'k Ga dan ook eens deftig werk maken van record matches enz, want ik hoorde jaren geleden een familiemythe die alleszins geweldig is.

Ik heb het gezien, gelukkig. Alleen... kan ik enkel nu direct mijn gratis maand opzeggen ipv zeggen 'na de gratis maand niet verlengen'.Bekijk zeker je 'abonnementen' op hun site, zeker als je een betaling met Paypal had gedaan ofzo.. Hier was er plots een automatische verlenging, terwijl ik nooit een abonnement gevraagd had. TrustPilot enzo staan vol met gelijkaardige issues, intussen al een week aan het proberen m'n geld terug te krijgen maar die zijn onbereikbaar![]()
Op dit moment wel nog: https://www.myheritage.nl/dna/83495303Als actie vanavond nog geldig is, ook bestellen. Bedankt om hier te delen!
Care to elaborate?![]()
Heb ik ook gedaan hoor, staat al 3 dagen 'in behandeling'. Heb er vertrouwen in dat PayPal dit wel zal oplossen.Voor gewoon een claim uit bij PayPal![]()
Reminder in je agenda 1 á 2 dagen op voorhand.Ik heb het gezien, gelukkig. Alleen... kan ik enkel nu direct mijn gratis maand opzeggen ipv zeggen 'na de gratis maand niet verlengen'.
Ik heb het gezien, gelukkig. Alleen... kan ik enkel nu direct mijn gratis maand opzeggen ipv zeggen 'na de gratis maand niet verlengen'.
Op dit moment wel nog: https://www.myheritage.nl/dna/83495303
Waarom niet gewoon degelijke headset?Met m'n 13e maand eens geïnvesteerd in deftige speakers: LG 560 (ben nochtans geen gamer)
![]()
En dan meteen ook maar een nieuw scherm aangeschaft: Phillips 4k 28", hopelijk niet te groot of klein
![]()
Waarom niet gewoon degelijke headset?
genoeg redenen om de ene over de andere te prefereren.Waarom niet gewoon degelijke headset?