Wat heb je vandaag gekocht?

Screenshot-2022-11-28-205447.jpg

C8R pisces toegevoegd aan mijn collectie internetbootjes :oi22:

2 Myheritage DNA kitjes gekocht. Ik wil dat al jaren doen :)

'k Ga dan ook eens deftig werk maken van record matches enz, want ik hoorde jaren geleden een familiemythe die alleszins geweldig is.
Bekijk zeker je 'abonnementen' op hun site, zeker als je een betaling met Paypal had gedaan ofzo.. Hier was er plots een automatische verlenging, terwijl ik nooit een abonnement gevraagd had. TrustPilot enzo staan vol met gelijkaardige issues, intussen al een week aan het proberen m'n geld terug te krijgen maar die zijn onbereikbaar :wallbash:

Bekijk zeker je 'abonnementen' op hun site, zeker als je een betaling met Paypal had gedaan ofzo.. Hier was er plots een automatische verlenging, terwijl ik nooit een abonnement gevraagd had. TrustPilot enzo staan vol met gelijkaardige issues, intussen al een week aan het proberen m'n geld terug te krijgen maar die zijn onbereikbaar :wallbash:
Voor gewoon een claim uit bij PayPal 🤷‍♂️

Ik heb het gezien, gelukkig. Alleen... kan ik enkel nu direct mijn gratis maand opzeggen ipv zeggen 'na de gratis maand niet verlengen'.

Als actie vanavond nog geldig is, ook bestellen. Bedankt om hier te delen! ;)

Care to elaborate? :biglaugh:
Op dit moment wel nog: https://www.myheritage.nl/dna/83495303

Met m'n 13e maand eens geïnvesteerd in deftige speakers: LG 560 (ben nochtans geen gamer)

logitech-g560-gaming-speaker-with-monitor-mouse-e484e.webp

En dan meteen ook maar een nieuw scherm aangeschaft: Phillips 4k 28", hopelijk niet te groot of klein

550x422.jpg

Waarom niet gewoon degelijke headset?

Een headset en speakers zijn voor mij toch 2 totaal andere zaken.

Een headset gebruik ik op kantoor wanneer ik niemand wil storen met m'n muziek. Voor dagdagelijks gebruik thuis vind ik dit niet zo handig/ comfortabel. Lijkt me ook niet gezond voor je oren om de hele dag met zo'n koptelefoon aan te zitten.

Met speakers heb je geluid in het hele huis en is gewoon een leukere ervaring. Er zitten ook ambilights bij wat de sfeer wat opkrikt.

Waarom niet gewoon degelijke headset?
genoeg redenen om de ene over de andere te prefereren.

Toch maar eens een elektrisch vuurtje gekocht voor 40€ op coolblue.
Lijkt mij handiger om eens een kamer of bureau een kleine boost te geven ipv vloerverwarming teveel laten doen.
Die laatste staat nu op 19°C a 19.5°C in hele open living/keuken wat ik best acceptabel vind.
Maar bureau en slaapkamer op verdiep blijven daardoor wat hangen op 17/18°C wat in sommige situaties wel eens een boost kan gebruiken.

Terug
Bovenaan