Wat heb je vandaag gekocht?

Wat is dat onderste (magnetisch volgens de video) aanhangsel juist?? Is dat tafelvriendelijk? Schuurt dat of wat zit daar juist vanonder? Is me nog altijd ni echt duidelijk

Dat is een polssteun waarop je pols kan steunen, heeft ook van die typische mousepads onderin. Ik gebruik het op een muismat en schuurt nergens.

2de hands fietsje voor de dochter dat er heel proper en stevig uit ziet. Afgedongen tot 50 euro (vraagprijs was 60), zoek ik net op wat die nieuw kost: 340 euro. Not bad, Mulan! Not bad at all! 😇

Toetsenbord corsair K55 rgb pro xt via de referral van BG, weer enkele euries bij :)

Vorige waren enkele toetsen kapot, en had zijne besten tijd gehad

En die rubber was naar de klote, niet door normale slijtage, maar door kraslotjes nota bene. Blijkbaar zit er bij die krasloten een stof in dat schraapsel dat uw rubber naar de vaantjes helpt, dus als ge lotjes krabt, doe dat boven een oude krant ofzo, kleine tip

Toetsenbord corsair K55 rgb pro xt via de referral van BG, weer enkele euries bij :)

Vorige waren enkele toetsen kapot, en had zijne besten tijd gehad

En die rubber was naar de klote, niet door normale slijtage, maar door kraslotjes nota bene. Blijkbaar zit er bij die krasloten een stof in dat schraapsel dat uw rubber naar de vaantjes helpt, dus als ge lotjes krabt, doe dat boven een oude krant ofzo, kleine tip
Een k55? Nog niet het groot lot gewonnen dus :unsure:

Al goed dat ge het zegt.
Ik ben ne echte steenezel, heb het bij mijn eerste logitech voorgehad, en dus ook bij mijne tweede... Ligt dus echt daaraan, die glinsters blijven in de zachte rubber achter en het wordt zo plakkerig, dus be advised, of zoiets

Terug
Bovenaan