Coolguy
Well-known member
Al 79% gefund!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al 79% gefund!
Helpt dit dan echt zo veel tegen spanningshoofdpijn ? Ik heb er ook regelmatig last van en was ook aan het twijfelen of dit ging helpen of niet![]()
Hopelijk gedaan met spanningshoofdpijnen na het tenissen/padellen.
Het maakt de spieren los dus theoretisch zou het moeten werken. Gisteren na het eerste gebruik was mijn pijn grotendeels weg.Helpt dit dan echt zo veel tegen spanningshoofdpijn ? Ik heb er ook regelmatig last van en was ook aan het twijfelen of dit ging helpen of niet

Niet iedereen, ik heb een man die dat doet!
What's the differencemijn slaafje
Ben hem zo dankbaar voor al de quality time die ik bijkrijg

Via een veiling een litho van Panamarenko kunnen kopen vandaag.
Cool. Ik wist niet dat ze daar ondertussen al andere dingen hadden dan repairkits voor smartphones.Onlangs een herstelset van Ifixit gekocht. Mijn eerste reparatie al uitgevoerd: borstpomp die geblokkeerd zat. Voelt heel goed om kapotte spullen weer werkende te krijgen. Als volgende eens een kijkje nemen naar onze kapotte ventilator.
Praktisch bezig zijn met dergelijke spullen is een mooie aanvulling op mijn opleiding elektromechanica die ik doe zonder TSO achtergrond. Ik kan toch moeilijk afstuderen zonder ooit eens een AC motor uit elkaar te halen.

Ik heb mij een 2-tal jaar geleden ook zo een kit gekocht en ze zijn super handig inderdaad. Ik heb er de USB poort op een smartphone mee vervangen.Onlangs een herstelset van Ifixit gekocht. Mijn eerste reparatie al uitgevoerd: borstpomp die geblokkeerd zat. Voelt heel goed om kapotte spullen weer werkende te krijgen. Als volgende eens een kijkje nemen naar onze kapotte ventilator.
Praktisch bezig zijn met dergelijke spullen is een mooie aanvulling op mijn opleiding elektromechanica die ik doe zonder TSO achtergrond. Ik kan toch moeilijk afstuderen zonder ooit eens een AC motor uit elkaar te halen.
Online geboden maar wel in 't echt (in het veilinghuis) gaan bekijken.Online of in 't echt? Afbeelding?